Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi unnuttamisesta puhutaan itsetyydytyksenä vaikka

Vierailija
14.03.2017 |

Se voi olla lapsen hätähuuto että on turvaton olo.
Tai ihan pienellä vain uuden asian löytäminen. Hei löysin pippelin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka missä olen unnutus-termiin törmännyt on tämä palsta. Miksei vaan voi  suoraan sanoa että lapsi  hinkkaa itseään sieltä?Ihme tekopyhiä sievistelijöitä täällä.

Vierailija
2/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse myös ehkä mikä on soveliasta mikä ei, käytöstavoista. Samoin kuin nenänkaivuu ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka missä olen unnutus-termiin törmännyt on tämä palsta. Miksei vaan voi  suoraan sanoa että lapsi  hinkkaa itseään sieltä?Ihme tekopyhiä sievistelijöitä täällä.

Koska monet ei halua ajatella lapsia seksuaalisessa yhteydessä.

Vierailija
4/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska monet ei halua ajatella lapsia seksuaalisessa yhteydessä.

Lapsilla, kuten aikuisilla, on seksuaalisuus. Ongelma on että monet mieltävät kaiken seksuaalisuuteen liittyen samaksi asiaksi kuin seksi. Ei olla oltu hereillä silloin kun on käyty läpi sitä mitä termi seksuaalisuus tarkoittaa.

Vierailija
5/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asioista ei voida puhua niiden oikeilla nimillä? Itsetyydytys on itsetyydytystä, on sen syynä turvaton olo, sukupuolielimen löytäminen tai vaikka ihan vain nautinto. Aivan yhtä hyvin aikuinen voi tyydyttää itseään tuntiessaan turvattomuutta tai haluessaan nautintoa. Jessus, miksi tuostakin nyt täytyy tehdä ongelma? Ihminen on eläin, jolla on luonnollisia tarpeita, ihminen - edes lapsi - ei ole mikään nukke. Itse muistan, että jo alta kouluikäisenä harrastin itsetyydytystä. Miksi? No enpä koskaan lapsena analysoinut sen tarkemmin kuin että tuntui kivalta. Ihan normaali lapsuus oli. 

Vierailija
6/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen itsetyydytyksessä ainoa ongelma on se, että lapselle pitää opettaa, ettei sitä saa tehdä kenenkään nähden. Lapsi saa tehdä sitä yksikseen kenenkään näkemättä. Kun tuo on opittu, mitään ongelmaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi