Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metroon penkille viereeni tuli mummeli, eikä siinä mitään

Vierailija
14.03.2017 |

Mutta miksi hänen täytyi istua minuun niin kiinni, että en pystynyt liikuttamaan käsivartta mihinkään. Ei hän nyt niin isokokoinen ollut ettei olisi mahtunut viereen liimautumatta minuun kiinni. En edes istunut leveästi.

Jos itse menen jonkun viereen en koskaan liimaudu häneen kiinni vaan pidän sopivan raon välissämme. Ei mielestäni ole mitenkääm miellyttävää tai edes sopivaa, että kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä istuvat toisissaan kiinni kuin pariskunta.

Minusta on hyvien tapojen mukaista antaa muille tilaa, jos sitä on. Eri asia tietenkin vaikka ahtaassa bussin penkissä, mutta kyllä niissäkin pyrin istumaan vähän penkin ulkopuolella, etten liiskaisi toista ihmistä.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan epähuomiossa. 

Ja ei niin liki voi istuakaan, ettei käsivarttansa saisi liikutettua. Miten jaksat tuollaisesta tänne nillittää. Olisit sanonut tälle mummolle, jos tilanne oli noin ahdistava. 

Tässä kohden voi tietysti perustellusti ihmetellä, miksi vaivaudun vastaamaan. 

Vierailija
2/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mua vaan ahdistaa tuollainen liian liki istuminen vieraan ihmisen vieressä. Jotain paniikkihäiriön kaltaista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä poistun jos joku tulee mun viereeni istumaan, varsinkin noin liian lähelle. Mieluummin seison. Tai no, nykyään seison melkein aina vaikka olis paikkoja vapaanakin, niin ei tarvitse kärsiä vierustovereista.

N27

Vierailija
4/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mua vaan ahdistaa tuollainen liian liki istuminen vieraan ihmisen vieressä. Jotain paniikkihäiriön kaltaista.

Ap

Sitten auto-ostoksille tai pyörän selkään. 

Joukkoliikenteessä saattaa joutua varsinkin ruuhkassa lähelle muita ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän