Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppiksen hoito jätti heippa lapun mun tampooni laatikkoon...

Vierailija
14.03.2017 |

"Hei. Mä oon todella pahoillani kirjoittaessani tätä, mutta miehesi pettää sinua. Anteeksi."

Siis voi apua, luulisin kämppiksen (mies) maininneen, että asuu ystävä naisensa kanssa kämppiksinä.
Pitää varmaan näyttää tuo lappu illalla kämppikselle. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi kirjoitetaan yhdellä o-kirjaimella ja yhdyssanat kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
2/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä näyttäisin. Tuntuu kyllä tosi omituiselta tuollainen lappukin. Siis pahoitellaan ja pyydellään anteeksi, vaikka itse valitsee köyriä varattua miestä ja vieläpä miehen kotona?? Mistä noin käyttäytyvä nainen muka on pahoillaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen kämppiksinä? Omituista.

Vierailija
4/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon opiskelija asuntolastako ?

Vierailija
5/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se hoito ajatellut lähtevänsä vapaan miehen matkaan, ja sitten löytänyt tamponipakkauksesi jostakin? Ja siitä päätellyt, että tamponien omistajan on pakko saada tietää kämppiksesi puuhista? Aika hauska juttu, väärinkäsitys oikein romkom-tyyliin.

Vierailija
6/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään kummallekaan vaan kirjoita vastauksesi lapulle ja jätä se tamponilaatikkoosi. Katso millaisen vastauksen saat. Tiedä kuinka kiinnostavaan kirjeenvaihtoon päädyt.

Vierailija
7/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä näyttäisin. Tuntuu kyllä tosi omituiselta tuollainen lappukin. Siis pahoitellaan ja pyydellään anteeksi, vaikka itse valitsee köyriä varattua miestä ja vieläpä miehen kotona?? Mistä noin käyttäytyvä nainen muka on pahoillaan?

Ei se mies mitään varattu ole, tai no ei mulle ainakaan. Asutaan vaan kämppiksinä, omat makuuhuoneet ja silleen. Mut kyllähän täällä näkee jo sisään tullessa tai vaikka sinne kylppärin peilikaappiin vilkaisemalla, että täällä asuu mies ja nainen.

Tää lappu on mielestäni lähinnä koominen, ehkä kämppis ei muistanut mainita hoidolleen, että btw siel asuu yks mimmi kämppiksenä, älä pelästy. :D

Vierailija
8/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin omituista, millä vuosituhannella oikein elät?

Vierailija
9/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni yksityinen vuokraaja ei välitä asujien sukupuolesta, mutta opiskelija-asuntolat yleensä laittavat samat sukupuolet samoihin soluasuntoihin.

Vierailija
10/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nykyään aika yleistä, että varattu pettäjämies väittää kaapista löytyvien naisellisten tarvikkeiden kuuluvan joko "siskolle", "kämppikselle" tai "exälle, josta on ihan just erottu, mutta tavaroita (hammasharjasta lähtien) vaan on vielä jääny hakematta".

Joten väärinkäsitys on erittäin ymmärrettävää, jos toinen ei ole halaistua sanaa maininnut yöllä kämppiksestään ja vasta aamulla nainen huomaa pään selvittyä, että miehen asunnossa on naisen tavaroita.

Ei ole mitenkään ihmeellinen asia sekään , että pariskunta asuu kolmiossa, useampikin mun tuttavapiirissä asui näin jo opiskeluaikana ja yksi makuuhuone saattoi toimia vaikka tietokonehuoneena tai musiikkistudiona. Tuskin vieras nainen sitä sun huonetta on käynyt penkomassa nähdäkseen missä käytössä se on.

Vierailija
11/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sano mitään kummallekaan vaan kirjoita vastauksesi lapulle ja jätä se tamponilaatikkoosi. Katso millaisen vastauksen saat. Tiedä kuinka kiinnostavaan kirjeenvaihtoon päädyt.

Tää olis itseasiassa hyvä idea, mutta palaakohan se mimmi ikinä lukemaan mun viestiä?

Vierailija
12/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hassu väärinkäsitys, mutta toisaalta, jos tilanne olisikin oikea, eikös olisi aika kivasti tehty. Ei mitään hämmentäviä korvakoruja tai alushousuja, jotka mies voi piilottaa ja selitellä parhain päin, vaan suora viesti suoraan oikealle henkilölle ilman välikäsiä. Ja jonkin verran todistusarvoakin, että asunnossa on oikeasti käyty, eikä vain huudella fb:stä nimettömänä.

Vierailija
13/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla jokunen vuosi sitten joku juuri laittoi heippalapun kaapista löytyneeseen tamponipakettiin. Luuli että mies oli vapaa.

Vierailija
14/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppis oli aika hämmentynyt. Olihan tuo tietty jonkinlainen epäluottamus lause häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi