Tuhoan jokaisen suhteeni. Miksi?
Olen täydellinen tyttöystävä. Teen toisen puolesta mitä vaan, olen hauska, kunnioittava, helppo persoona, johon rakastuu helposti. Kunnes olemme olleet yhdessä pidempää, ja alamme käydä vakavaksi.
Mökötän, riitelen, nukun sohvalla, etsin vikoja, teen vikoja, haistattelen, lyttään ja joka ikisen riidan päätteeksi huudan "painu *piip*, äläkä tule takaisin".
Nyt teen sen taas. Kaikki on todella hyvin, paitsi että etsin jokaisen pienenkin vian ja teen siitä maailman suurimman asian. Loukkaan miestä, saan hänet tuntemaan olonsa paskaksi ja niin kuin hänellä olisi jotain anteeksi pyydettävää... Ja huomaan taas menettäväni ihmisen kenestä oikeasti välitän enemmän kuin mistään muusta.
Miksi teen niin? Miksen voi vain pysyä hyvänä tyttöystävänä? Mikä sekopää mä oikein olen?
Kommentit (11)
Olen ihan samanlainen. En tiedä miksi.
Et ole tyytyväinen tai rakasta itseäsi?
Olisiko vaikeutta luottaa? Testaat miten kamala voit olla, jotta toinen kuitenkin pysyy rinnalla.
Kuka tälläistä jaksaa katsoa? Siksi aina huudan, että painuisi jonnekin muualle.. ja jättäisi minut.. ap
Kuinka vanha olet? Ikäkin voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Ikäkin voi auttaa.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmäksi käyvät myös ne "täydelliset" ominaisuudet, mistä ap on niin tyytyväinen.
Minä nuorempana. Tein kaikkeni että minut jätettäisiin ja jos joku sanoi ettei ole enää kaukana huusin että tiesin sen, ei hänkään minua oikeasti rakasta! Sitten jätin hänet, koska ei hän minua rakastanut kerran uhkasi jättää.
Sinuna menisin selvittelemään syitä käytökseesi terpeutin kanssa, AP. Tuskin tuollaiseen toistuvaan käytökseen on tarjolla mitään ihmeparannusta täältä palstalta.