Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen syötiin lautanen tyhjäksi, nyt syödään "sen verran kuin jaksat"

Vierailija
13.03.2017 |

Ennen oli itsestäänselvyys että armeija kuuluu jokaisen miehen käydä, nykyisin voidaan laistaa armeijasta pikkuruisen tai olemattoman syyn takia tai mennä sivariin

Ennen annettiin ympäri korvia jos ei toteltu, nykyään sanotaan korkeintaan soo soo!

Ei ole ihme, että nykypäivän "miehet" ovat fyysisesti ja henkisesti heikkoja, selkärangattomia, itsekeskeisiä, laiskoja ja kaikin puolin häpeäksi miessukupolvelle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautanen tyhjäksi -sääntö onkin typerä. Miksi väkisin syödä yli tarpeiden ja lihota, varsinkin jos ei itse saa vaikuttaa siihen lautaselle lapattuun annoskokoon?

Vierailija
2/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän siinäkään ole järkeä, että syö lautasen tyhjäksi vaikka olisi jo aikaa sitten ollut täynnä. Ei liika syöminen ole hyväksi. Mun mielestä on ihan järkevää, että lopettaa sitten, kun on kylläinen olo. Syö rauhassa ja kuulostelee mikä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautanen tyhjäksi -sääntö onkin typerä. Miksi väkisin syödä yli tarpeiden ja lihota, varsinkin jos ei itse saa vaikuttaa siihen lautaselle lapattuun annoskokoon?

Mä sain tästä säännöstä ainakin kunnon lapsuudentraumat. Oon monesti aikuisenakin pidättänyt kyyneleitä ja oksennusta kun oon ihan ähky, mutta on PAKKO syödä se lautanen tyhjäksi. Mies on sitten napannut lautasen mun eestä pois. Nyt oon vasta oppimassa tästä säännöstä pois. Että kiitos vaan vanhemmille.

Vierailija
4/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli itsestäänselvyys että armeija kuuluu jokaisen miehen käydä, nykyisin voidaan laistaa armeijasta pikkuruisen tai olemattoman syyn takia tai mennä sivariin

Ennen annettiin ympäri korvia jos ei toteltu, nykyään sanotaan korkeintaan soo soo!

Ei ole ihme, että nykypäivän "miehet" ovat fyysisesti ja henkisesti heikkoja, selkärangattomia, itsekeskeisiä, laiskoja ja kaikin puolin häpeäksi miessukupolvelle!

Ok. Syömisestä asevelvollisuuden suorittamiseen. Hieman ontuu nyt...

Niin ja Suomessa ei ole armeijaa vaan puolustusvoimat.

T: Keskiviivan Mies.

Vierailija
5/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse ottanut ruoat lautaselleen, niin silloin on syytä syödä se tyhjäksi.  Ottakoon sen verran kuin syö.