Uskomaton kroppa Jasmin Voutilaisella
https://www.instagram.com/p/BRd_e4Zhs7o/?taken-by=jasminelisabet&hl=en
Aivan täydellinen kroppa. Nam.
T: Mies 29
Kommentit (14)
Ok kroppa, jos tykkää kumitisseistä. Jasminilla ei ole erityisen kauniit kasvot, aika tavis kaiken kaikkiaan.
Mutta korvien välissäkin taitaa valitettavasti olla vain silikonia...
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan hän muutenkin tosi kaunis!
N32
Niin on. Todella kaunis nainen.
T: Mies 29
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikilla, jotka näyttävät sua paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Ok kroppa, jos tykkää kumitisseistä. Jasminilla ei ole erityisen kauniit kasvot, aika tavis kaiken kaikkiaan.
Mietin aina näitä tyyppejä, joille jokainen hyvän näköinen julkkis on "aika tavis kaiken kaikkiaan". Minkä näköinen sinun silmiisi on sitten erityisen kaunis ihminen? :O
Muuten hyvä mutta noi tatuoinnit 👎
En ymmärrä, miksi meni ottamaan silikonit koska hänellä oli jo suht isot rinnat pituuteensa ja hoikkuuteensa nähden. Ihan nätti, mutta loppujen lopuksi aika tavis tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikilla, jotka näyttävät sua paremmalta?
Ei, mutta jos on tarve jatkuvasti julkaista itsestään puolialastomia duckface kuvia, ja täyttää kauniit pienet rinnat silikonilla, niin... Tosi kaunis oli ennen kuin otti silikonit, jotka pilaa muuten nätin tytön!
Miksi Jasminit ovat niin hanakoita postaamaan itsestään vähäpukeisia kuvia sosiaaliseen mediaan? Osaako joku nimetä jollakin korkeakoulututkintoa vaativalla alalla uraa luoneen Jasminin?
Taas joku saatanan persetyrkky, minä minä minä, katsokaa, seuratkaa minua, tykätkää minusta.
Ei niinkun jaksa yhtään näitä persetyrkkyjä.
en panisi kirjoitti:
Taas joku saatanan persetyrkky, minä minä minä, katsokaa, seuratkaa minua, tykätkää minusta.
Ei niinkun jaksa yhtään näitä persetyrkkyjä.
Voi raukkaa kun et kestä että toisilla on parempi kroppa kuin sinulla :( Voi pientä.
Vieläkö olet samaa mieltä:D ollu kevään hyvin ruoka aikana kotona
Ja onhan hän muutenkin tosi kaunis!
N32