Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälle ei kelpaa kukaan, mutta ei halua olla sinkkukaan

Vierailija
13.03.2017 |

Hyvä ystäväni on käynyt yhdessä asiassa hermoilleni jo vuosia. Hän haluaisi hirveästi seurustella, mutta hänelle ei kelpaa sitten kukaan. Ei kukaan! Olemme pitkään olleet sinkkuina yhtä aikaa, ja vaihtaneet kokemuksia hyvistä ja huonoista treffeistä jne. Olen huomannut, että tätä menoa hän ei tule löytämään ketään ikinä.

On täysin ok, että on kriteerejä, ja ettei halua tyytyä keskinkertaiseen. Mutta mielestäni ystäväni kriteerit ovat vääränlaisia. Hän ei esimerkiksi välitä koulutuksesta, harrastuksista tai muista asioista jotka oikeasti kertovat ihmisestä jotain ja vihjaavat, voiko suhde kestää, vaan hänen kriteerinsä ovat kaikki pinnallisia. Miehen on oltava tietyn mittainen, tietyn painoinen, vartaloltaan tietyn mallinen, hiukset eivät saa olla punaiset tai vaaleat, olisi hyvä olla pitkä parta, tämän tyyppisiä asioita. Muunlaisten kanssa ei lähde edes treffeille, tai jos lähtee, niin ei anna kunnollista mahdollisuutta miehelle.

En kai minä kukaan ole sanomaan, että tuollainen painotus kriteereissä on typerä, mutta kun mielestäni se vaan on. Olen itse huomannut useasti, että ihmisen ulkonäön ikään kuin unohtaa, kun häneen tutustuu paremmin. Yksikään omista seurustelukumppaneistani ei ole ollut täydellisesti miesihanteeni mukainen ulkomuodoltaan, mutta eipä se ole menoa haitannut.

Olemme puhuneet asiasta usein, sillä ystäväni on oikeasti melko yksinäinen, haluaisi lapsia jne., mutta ikää on tässä vaiheessa jo yli 30. Olen ihan varma, että hän olisi löytänyt jo hyvän miehen, jos ei olisi noin jääräpäinen vaatimustensa kanssa. Ei se ulkonäkö kestä kuitenkaan! Joten miksi tehdä valintoja sen pohjalta? Ystäväni ei muuten ole ollenkaan pinnallinen, joten en ymmärrä miksi juuri tässä asiassa täytyy olla! Hän ei itse edes kiinnitä omaan ulkonäköönsä juurikaan huomiota.

En tiedä miksi tätä tänne nyt kirjoitan. Kai olen taas vaihteeksi saanut tarpeekseni siitä "en koskaan löydä ketään" -valituksesta. Ja minä olen kuulemma niin onnekas kun olen seurustellut muutamia kertoja vakavasti. Onnittelen itseäni mielestäni ihan aiheesta siitä, että olen ollut liikkeellä avoimin mielin. Ulkokuori kertoo ihmisestä kauhean vähän, jos ei nyt lasketa hygienia- ja muita siisteysseikkoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollainen tuttu. Ei edes katso miehen suuntaan, jos mies ei ole pitkä, akateemisesti koulutettu adonis. Nainen itse on vain amiksen käynyt lyhyt pullukka. Hajoaa pää, kun valittaa ikisinkkuudestaan vähän väliä. Niin mistäköhän voisi johtua :D

Vierailija
2/3 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tuollainen tuttu. Ei edes katso miehen suuntaan, jos mies ei ole pitkä, akateemisesti koulutettu adonis. Nainen itse on vain amiksen käynyt lyhyt pullukka. Hajoaa pää, kun valittaa ikisinkkuudestaan vähän väliä. Niin mistäköhän voisi johtua :D

Tuota en minäkään ymmärrä ollenkaan, että vaaditaan mieheltä sellaisia asioita joita ei itsekään ole saavuttanut. Esim. urheilullista kroppaa jos itsellä ei sellaista todellakaan ole, tai koulutustasoa johon ei itse yllä. Koulutustaso on eräs minulle tärkeä asia, mutta en kuitenkaan vaatisi enempää kuin mitä minulla on, eli maisterin paperit.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen eräs toinen tuttu - yh-äiti, jolla on neljä pientä lasta (kahden eri miehen kanssa), ja joka hylkää suoralta kädeltä kaikki miehet joilla on omia lapsia.

Voi siinä kai jotain järkeäkin olla, jos ei halua kovin monimutkaisia uusperhekuvioita, mutta kuinka moni lapseton mies haluaa neljän lapsen isäpuoleksi? En osaisi kuvitella, että kovin moni...

Ripaus realismia olisi kai tärkeää olla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan