Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nettiin puretaan ja oksennetaan omaa pahaa oloa. Nimettömänä kirjoitetaan ihan tyhmiä juttuja, eikä tajuta yhtään, kuinka paljon ne ihmisiä satuttaa ja loukkaa."

Vierailija
13.03.2017 |

Sanoo Vicky Rosti ja näinhän se on. Ihan, kuten irl, niin onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät toisia ihmisiä kiusaa. Ei vaikka olisivat kuinka eri mieltä asioista. Piste.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää.

Vierailija
2/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää.

Kiitos, että nostit ketjua ylöspäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole julkisuuden henkilö, pääni ei kestäisi sitä paskan määrää. Moni julkisuudessa oleva on sanonut, että he käyttävät somea rajoitetusti juuri tämän takia. Keskustelupalstoilta kannattaa pysyä täysin pois.

Vierailija
4/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vähän ihmetyttää, miksi jotkut välittävät niin paljon joidenkin ventovieraiden mielipiteistä. Olisi ihan hyvä myös vahvistaa omaa itsetuntoa.

Vierailija
5/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa pärjää vain henkisesti vahvimmat.

Vierailija
6/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen lukee tätä palstaa ja varsinkin itseään koskeavia keskusteluja, olisi kiva tietää, mitä miettii tästä kaikesta...:D

Vierailija
7/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkelimäinen olento, joka ei ole koskaan kirjoitellut nettiin törkeyksiä, eikä aio. Ihan sattumalta roikun täällä AV-palstalla. Ihan siis huokailemassa myötätuntoisesti ja moralisoimassa vaan.

t. AP

Vierailija
8/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enkelimäinen olento, joka ei ole koskaan kirjoitellut nettiin törkeyksiä, eikä aio. Ihan sattumalta roikun täällä AV-palstalla. Ihan siis huokailemassa myötätuntoisesti ja moralisoimassa vaan.

t. AP

No, enpä tosiaan ole kirjoittanut. Ikää + 40, joten mun nuoruudessa ei ollut nettiä eikä somea. En siis varmaan ole oppinut tavoille ;) Mä en ihan oikeesti voi uskoa, mitä paskaa ihan aikuiset suoltaa tänne. Epävarmat ja itseään hakevat teinit mä vielä ymmärrän mutta siihen sitten jääkin.

t. Oikea ap

ps. Kyllä täällä av:lla on ihan joskus luettavaakin. Monet hyvät vinkit olen täältä poiminut. Paskan yrittänyt suodattaa...

Vierailija
9/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien kanssa pärjää siten että lopettaa heidän kiusaamisensa onkii noitapiirit ja naamat esille ja esimielhille ja tuttaville tietoon. Käräjille niin usein kuin tarvetta on. Ihminen masentuu ellei puolusta itseään ja sitähän siinä kerjätään. Kaikenmaailman laitoshuoltojuoruilijat vaan johtajan tietoon aina. Se on se rinki joka kerjää näillä palstoilla vaan alvariinsa kevyemmäksi kukkaroaan ja on katkerin.

Näitä lentää laitoksista ulos joka kevät parhaimmillaan kolme kerralla. Kaikki jäljet kun näkyy netissä.

Vierailija
10/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, onko seiska? Viki täällä. Nyt pitäis päästä lehtiin. No ei oo tullu mitään uutta. Ai miten niin lukijoita ei kiinnosta? Mulla on nyt hei yhteiskunnallista asiaa. Joo elikkä joku kirjoitti minusta nettiin että mun päiväys meni muka jo 80-luvulla. Häh? No kun ei menny. No eikä menny. Ai? En lopeta tätä puhelua ennen kun lupaat että pääsen lehteen. Just. Just. Syyr- mikä? Talous, niinku kotitalous? Kiky? Sote? Mitä helvettiä sä nyt junnu selität. Laitat sen nettijutun. Joo laita se. Joo. Joo. Moro!

Vierailija
11/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma valinta. Harvalla on se ase ohimolla, jolla pakotetaan nettiä ja sen törkeyksiä lukemaan.

Vierailija
12/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertoo vain loukkaantujasta itsestään, kyllä vika on ihan siellä omassa päässä, jos loukkaantuu." – keskiverto nettivittuilija

Vierailija
13/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nimettömänä, vaan kyllä sitä tehdään myös ihan FB:ssä omalla nimellä ja kuvalla.

Vierailija
14/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudessa pärjää vain henkisesti vahvimmat.

En nyt näin sanoisi mut outo haluta olla turha julkkis ja poimia pelkät kehut päältä. Eikös turhan julkkiksen toimenkuva ole juuri ihailun ja pilkan, lähinnä pilkan kohteena olemista. Tekisi jotain (kymmeniä vuosia vanhaa hittiä ja vain elämää-itkemistä ei lasketa) tai menisi oikeisiin töihin.

Vierailija
15/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä joku perus Pentti kirjoittaa nimettömänä ei merkitse paskan vertaa. Ei vaadi minkäänlaista rohkeutta tulla ulos nimettömänä mielipiteensä kanssa. Oikeasti rohkeat kirjoittavat omalla nimellään, ovat valmiita perustelemaan kantansa ja ottamaan vastuun kirjoituksistaan. Minä en ole niin rohkea, joten siksi tämänkin viestin kirjoitan nimettömänä :)

Vierailija
16/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon julkkikset täällä kirjoittaa?

Haukkuvat toisia julkkiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme