Apua, oon hulluna Robiniin! D:
Tää on ihan hölmöä, mut oon nyt jostain syystä ihan silmittömän ihastunut Robiniin. En siis tarkota mitenkään erityisen seksuaalisessa mielessä!
En ole koskaan kuunnellut sen musaa, käyny keikoilla tms. Nyt oon jonku aikaa sit seurannu sitä somessa ja muutenki katellu haastatteluja, esiintymisiä ja kaikkea ihan hirveesti! En yhtään muista mistä tämä alko, mut mua ihan naurattaa ku en varmaan teinivuosinakaan ollut näin innostunut jostain julkkiksesta.
Oon vaan jotenki niin iloinen että hän on menestynyt niin hyvin ja pysynyt silti niin aitona ja samaistuttavan ihmisenä<3
Ja ennen ku joku tulee haukkuun pedariksi, niin olen ihan vain muutaman vuoden Robbaria vanhempi....
Löytyykö täältä muita Robin-faneja? :D
Kommentit (29)
Mua ärsyttää ku Robin tuntuu olevan niin helppo haukkumisen kohde monelle. En tiedä onko tilanne nykyään muuttunut, mut vielä vuosi tai kas takaperin, piti hirveellä joukolla tulla mollaan Robinia joka ikisestä asiasta; miks tunkee ihtesä joka paikkaan, miks tässäki pitää olla Robin, tätä ja sitä ei voi katsoa koska Robin jnejne. Ja perustelut, koska se on ärsyttävä tai muuta samantyylistä.
Mitähän pahaa se on joillekin tehnyt, ku on pakko olla joka paikassa haukkumassa nuorta ja menestyvää ihmistä.
No onneks R tuskin ottaa sitä mitenkään itseensä :D
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ku Robin tuntuu olevan niin helppo haukkumisen kohde monelle. En tiedä onko tilanne nykyään muuttunut, mut vielä vuosi tai kas takaperin, piti hirveellä joukolla tulla mollaan Robinia joka ikisestä asiasta; miks tunkee ihtesä joka paikkaan, miks tässäki pitää olla Robin, tätä ja sitä ei voi katsoa koska Robin jnejne. Ja perustelut, koska se on ärsyttävä tai muuta samantyylistä.
Mitähän pahaa se on joillekin tehnyt, ku on pakko olla joka paikassa haukkumassa nuorta ja menestyvää ihmistä.
Kaikki paljon esillä olevat julkkikset ottavat aina jotain päähän. Robin on kuitenkin ihan taatusti yleisesti ottaen yks pidetyimmästä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Toisia tuntuu haittaavan se et naiset ihailee nuorta laulajapojua, eikä heitä itseään 8)
tappelukoira,tappelukoira,tappelukoikoiraa kirjoitti:
Makwan voittaisi helposti Robinin kehässä. 10-0.
Robinin ei tarvi ees otella, se voi pyytää vapaaottelija pikkuserkkunsa kehiin :D
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän enemmän Batmanista.
Ja minä Kissanaisesta.
Vierailija kirjoitti:
tappelukoira,tappelukoira,tappelukoikoiraa kirjoitti:
Makwan voittaisi helposti Robinin kehässä. 10-0.
Robinin ei tarvi ees otella, se voi pyytää vapaaottelija pikkuserkkunsa kehiin :D
Teemulla muuten UFC-ottelu lauantaina. Asteleekohan taas Robinilla sisään kuten viimeksi :D
Vanhemilla naisilla taitaa joku äidinvaisto iskeä päälle Robinin kohdalla.
Joo kyllä sillä aika poikamaiset mielenkiinnonkohteet tuntuu kuitenki olevan. Varmaan kaunis ulkonäkö hämää..