Auta stalkkeria, samsung puhelin ja fonecta
Eli kyse siitä, pengoin miehen puhelinta ja on hakenut erään naisen nimeä Fonecta callerilla. Se näkyy hakuhistoriassa. Mutta miksi näytöllä näkyy teksti "tallennetaanko soittaja xxx xxx:n numero?" Mistä tämä teksti tulee? Siitäkö että numeroa on haettu vai onko miehen puhelimesta soitettu siihen vai onko tämä nainen soittanut miehen puhelimeen? Kiitos asiallisista vastauksista. Asia on tärkeä.
Kommentit (9)
Minulla ainakin näkyy puhelut ja hakuhistoria erikseen.
Miehesi puhelimeen on soitettu numerosta jota ei ole tallennettu puhelimen muistiin ,eli ns uusi yhteystieto.
Eikö ihmiset osaa laittaa puhelimeensa pin-koodia tai sormenjälkikyselyä? Ei pääsisi kaikki apinat tonkimaan.
Kiitos neloselle. Näin arvelinkin. Mutta kysyykö puhelin joka kerta jos tulee puhelu uudesta numerosta että tallennetaanko soittaja? Siis kun se näkyy fonectan ilmoituksena.
Taitaapa kysyä jos et tallenna sitä. Voi olla Fonectan sovelluskin joka sitä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neloselle. Näin arvelinkin. Mutta kysyykö puhelin joka kerta jos tulee puhelu uudesta numerosta että tallennetaanko soittaja? Siis kun se näkyy fonectan ilmoituksena.
Kysyy.
Hei, kuulostaa siltä ettet ole oikein vielä päässyt edes stalkkauksen perusteisiin. Seuraavaksi sinun tulee selvittää internetin hakukoneilla kaikki mahdollinen tieto naisesta, missä hän asuu, mitä tekee työkseen, harrastaa jne. Yritä muodostaa hänestä mahdollisimman laaja profiili. Seuraavaksi pyydä hänen kaikkia facebook/linkedin-kontaktejaan kaveriksesi, n. 5% tulee hyväksymään pyyntösi, epäilemättä sen koommin tarkoitusperiäsi, joku saattaa kysyä että mistä tunnette, voit jättää heidät huomiotta. Tästä on hyötyä kun myöhemmin alat tutustua miehesi uuteen naiseen. Loput ohjeet saat katsomalla suomalaisen "Musta jää" elokuvan. Olen varmistanut lakimieheltäni ettei mikään näistä toimista ole rikollista, joten voit hyvillä mielin lähteä ratkomaan vyyhtiäsi näillä vinkeillä. Itselläni on vuosien kokemus näistä menetelmistä ja olen saavuttanut tuloksia kaikkien exmiesteni osalta.
Auttakaa nyt pliis joku