Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa joka päivä seksiä, ongelma!

Vierailija
13.03.2017 |

Taustatietona muutimme yhteen n. Kuukausi sitten. Sitä ennen meillä oli ns. Kaukosuhde, joten näimme toisemme vain viikonloppuisin. Kahden vuoden seurustelun jälkeen sain työpaikan miehen kaupungista ja muutin hänen luokseen.

Viikonloppuisin tavatessa seksiä luonnollisesti oli paljon. Täytenä yllätyksenä tuli että mies haluaa seksiä joka päivä! Yleensä 2-3 kertaa päivässä. Minä itse olisin tyytyväinen kerran päivässä olevaan tai joka toinen päivä seksiin. Kuukautisetkaan eivät häiritse miestä, joten silloinkin jatkuu saman kaavan mukaan.

Olen fyysisesti väsynyt jo kuukauden jälkeen. Onko tässä ratkaisuna vain ero kun halut eivät kohtaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt keskustella miehen kanssa asiasta? 3 kertaa joka päivä alkaa kyllä kuulostaa siltä, että miehellä on jonkinlainen seksiriippuvuus.

Vierailija
2/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on se, että keskustelette asiasta. Oletteko tehneet niin? Ymmärtääkö mies ongelman? Mikä hänen ratkaisuehdotuksensa on?

Entä tiedätkö sinä, että seksiin ei pidä ryhtyä, jos ei itse halua sitä. Miksi et kieltäydy, kun et halua?

Vierailija
4/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olette vasta kuukauden olleet yhdessä saman katon alla, katselisin vielä hetken josko tilanne rauhoittuu. Voi olla uutuuden viehätystä ja kuhertelua vaan. 

Toki saat kieltäytyä jo nyt jos sinua väsyttää, herranjestas. Sanot asian suoraan miehelle. 

Vierailija
5/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo enää ole luonnollista. Kuinka sun paikat edes kestää tuommoisen tahdin?

Mulla ei ainakaan kestäis, jos mies alkais harrastaa tuommoista jatkuvaa monta kertaa päivässä höyläystä.

Vierailija
6/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt keskustella miehen kanssa asiasta? 3 kertaa joka päivä alkaa kyllä kuulostaa siltä, että miehellä on jonkinlainen seksiriippuvuus.

Ollaan keskusteltu. Mies itse näkee asian ihan normaalina. Olen itsekin miettinyt jonkin näköistä riippuvuutta. Meillä oli kahden päivän tauko, koska olin sairaana ja tuo aika oli oikeasti hänelle vaikeaa.

Ap

Vierailija
7/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat meillä minä haluaisin joka päivä, mies kerran kuussa

Vierailija
8/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä melkein joka päivä... aika kivaa. Tohon monta kertaa päivässä harvemmin mahdollisuuksi. Nauti, et mies haluaa sua.

Vierailija
9/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olette vasta kuukauden olleet yhdessä saman katon alla, katselisin vielä hetken josko tilanne rauhoittuu. Voi olla uutuuden viehätystä ja kuhertelua vaan. 

Toki saat kieltäytyä jo nyt jos sinua väsyttää, herranjestas. Sanot asian suoraan miehelle. 

Kyllä kieltäydyn jos oikeasti en jaksa. En niin paljon ole tossun alla sentään.

Katselen tilannetta, voihan tuo olla totta että on vain alkuhuumaa.

Ap

Vierailija
10/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, heti kun alat pihtaamaan niin paikalliset thaihieromo-yrittäjät hierovat käsiään yhteen koska uusi kanta-asiakas on syntynyt.

Vierailija
11/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi mieli muuttua kun se iho alkaa ajan kanssa ärtyä. Ei ne paikat kaikkea kestä vaikka käyttäisikin liukuvoiteita tmv. Varsinkin ikääntyessä.

Vierailija
12/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan keskusteltu. Mies itse näkee asian ihan normaalina. Olen itsekin miettinyt jonkin näköistä riippuvuutta. Meillä oli kahden päivän tauko, koska olin sairaana ja tuo aika oli oikeasti hänelle vaikeaa.

Ap

Älä vaan tee tuole miehelle lapsia. Jos kahden päivän seksitauko on jo tuskaa. Raskaana/raskauden jälkeen kaksi kuukauttakaan ei ole mitenkään tavattoman pitkä tauko seksistä. Mieshän tulisi hulluksi siinä ajassa.

Vierailija
13/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milläs se mies on sitten kaukosuhteen ajan seksihalunsa tyydyttänyt viikolla, jos jo kahden päivän tauosta pitää hyppiä seinille?

Vierailija
14/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden päivän tauko oli hänelle vaikeaa niin miten miehesi selvisi kaukosuhteessa kun näitte vain viikonloppuisin? :o

Vierailija
15/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mahdollista. Palstan virallisen totuuden mukaan halukkaat miehet ovat vain myytti, jota haluttomat miehet ylläpitävät. Naiset on niitä oikeasti halukkaita.

Vierailija
16/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei vaan jaksa. Ja vielä varoituksen sana: Jotkut pysyy tuollaisina koko ikänsä. Minäkin luulin, että kyllä se tuosta asettuu. Olin lukenut näitä juttuja, että 2 eka vuotta olisi villiä panemista ja loppuikä sitten pantaisiin korkeintaan yhtä paljon kuin noina 2 eka vuonna yhteensä. No ei mennyt meillä näin. Ollaan ja viiskymppisiä ja vonkaus vain jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu........... oikeasti olen jo miettinyt eroa, kun EI VAAN JAKSA ENÄÄ.

Vierailija
17/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mieti mitä se on myöhemmin! Olet raskaana, halut poissa. Tai juuri synnyttänyt, eikä mies kestä ilman seksiä paria päivää.

Mieti myös, miten kesti kaukosuhteen? Veti käteen kolme kertaa päivässä vai?

Sinuna kuulisin kellojen kumisevan - ei hääkellojen, vaan varoituskellojen.

Vierailija
18/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies suostu vetämään käteen silloin kun sinua ei huvita? Kyllä tuo jo on hyvin että saa melkein joka päivä muuten.

Vierailija
19/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kysy miten mies kesti ilman seksiä kuakosuhteenne ajan viikolla? Veikkaan että ei kestänyt, vaan oli monta naista kierrossa...

Vierailija
20/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi mieli muuttua kun se iho alkaa ajan kanssa ärtyä. Ei ne paikat kaikkea kestä vaikka käyttäisikin liukuvoiteita tmv. Varsinkin ikääntyessä.

Ja täällä toinen joka haluaisi joka päivä. Ikää on jo 49 v. Ainakin vielä paikat kestävät ja hyvon kestävätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi