Väsymys, etova olo ja vatsa kuralla :(
Onko muilla vastaavaa tällä hetkellä? Aamusta asti ollut huono olo ja pari kertaa saanut jo juosta vessaan. Kauppareissusta kotiuduin ihan hikisenä. Olen juonut ja syönyt suht.normaalisti tänään, ettei tuu vielä huonompi olo. Kuumetta ei ole.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hain vatsataudille vertaistukea täältä koko viime viikon. Nyt oon jo parantunut.
t. EdelläkävijäHyvä että olet parantunut!
-ap
Sinäkin olet parantunut ensi viikolla!
Ed
Eli tätä on liikkeellä.Luulin jo kuvittelevani tai johtuvan jostain muusta mutta viikon kesti minullakin.Alkoi huonolla ololla joka aaltoili,ei ollut kuin syödessä huono olo,etova mutta ei oksennusta tullut.Viimeisenä kahtena päivänä loppu viikosta vatsa tuli kipeäksi ja alkoi ripuli.Yleensä vatsataudit tulleet rajuina ja lyhyt kesto niin vasta ripuloinnin alettua tajusin saaneeni jonkun vatsapöpön.Meillä tuli pienin myös kipeeksi mutta muut säästyivät.Ihme tauti ja kesti pitkään!
Oon ainaki juonu tarpeeks ku koko ajan pissattaa. Vähän väliä p*skattaa, mutta ei tuu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eli tätä on liikkeellä.Luulin jo kuvittelevani tai johtuvan jostain muusta mutta viikon kesti minullakin.Alkoi huonolla ololla joka aaltoili,ei ollut kuin syödessä huono olo,etova mutta ei oksennusta tullut.Viimeisenä kahtena päivänä loppu viikosta vatsa tuli kipeäksi ja alkoi ripuli.Yleensä vatsataudit tulleet rajuina ja lyhyt kesto niin vasta ripuloinnin alettua tajusin saaneeni jonkun vatsapöpön.Meillä tuli pienin myös kipeeksi mutta muut säästyivät.Ihme tauti ja kesti pitkään!
Toivottavasti tää menee äkkiä ohi, en tykkää yhtään :( toissaviikkoinen angiina oli kivempi..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hain vatsataudille vertaistukea täältä koko viime viikon. Nyt oon jo parantunut.
t. EdelläkävijäHyvä että olet parantunut!
-ap
Sinäkin olet parantunut ensi viikolla!
Ed
Toivottavasti jo viikonlopuksi! Tärkeää menoa silloin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin?
Mäntsälässä. Viikonloppu oltiin Kouvolan suunnilla.
-ap
Noi 2 paikkakuntaahan ton olon saa aikaan. Kannattaa jättää käymättä, muuten se ei helpota
Aamulla ja päivällä oli suht.hyvä olo, nyt taas hikeä ja vatsaan sattuu :(
-ap
Heittää hirveän hien ja vatsakipua. Hyh.
-ap
Itselläni oli sama. Pahinta oksentelua kesti n. 14h. Sen jälkeen alkoi ripuli. Koko ajan lisänä pahoinvointi, väsymys, kuumeinen olo ja pieni päänsärky. Kolme päivää meni oikeastan maatessa, kahden päivän jälkeen lähti se pahin olo mutta ruokahalu on vast nyt viidentenä päivänä palautunyt ja nyt olo on suhteellisen normaali.
Aivan järkyttävä tauti. Kyllä se muutaman päivän pahoinvointi, ripulointi ja oksentelu aika voimattomaksi tekee. Tärkeintä on muistaa juodaa aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sama. Pahinta oksentelua kesti n. 14h. Sen jälkeen alkoi ripuli. Koko ajan lisänä pahoinvointi, väsymys, kuumeinen olo ja pieni päänsärky. Kolme päivää meni oikeastan maatessa, kahden päivän jälkeen lähti se pahin olo mutta ruokahalu on vast nyt viidentenä päivänä palautunyt ja nyt olo on suhteellisen normaali.
Aivan järkyttävä tauti. Kyllä se muutaman päivän pahoinvointi, ripulointi ja oksentelu aika voimattomaksi tekee. Tärkeintä on muistaa juodaa aina välillä.
Mä en ole onneksi oksentanut, vaikka etookin. Ripulina vaan tullut. Tänään käynyt vaan kerran, eli josko olisi helpottumaan päin! Inhottavaa kyllä kun väsyttää ja pää painaa ja mahassa velloo.
Oon muistanu juoda, ja syöny pieniä annoksia, ni ei tee niin pahaa. Josko tässä viikonlopuksi toipuisi. Kuumetta ei oo, mutta olo on kuin olisi.
Tsemppiä sulle.
-ap
Vieläkin kehno olo. Vatsan toiminta rauhoittunut vähäsen sentään.
-ap
Nihkeä lötkö olo :(
-ap