Vinkkejä varatulle varatun haavelemisen lopettamiseksi?
Hei ja moi
Viime viikonloppuna satuin bileiden päätteeksi baariin, jossa samana iltava tavattuun, varattuun henkilöön muodostui sähköiset välit. Päätettiin, että ei viedä juttua pidemmälle, koska molemmat tahoillamme varattuja. Näin se oikeasti kuuluukin mennä, kaikki muu olisi epäreilua molempien puolisoille. Itse elän käytännössä seksittömässä liitossa, jossa muuten menee oikein hyvin. Jos oikein ymmärsin, niin toisella osapuolella sama juttu. Lapsia ei kummallakaan kuvioissa. Tiedän(-mme) silti, että koko homma oli väärin, mutta se flirtti, pitkät katseet ja vierekkäin (lue: käytännössä sylikkäin) istuminen kimppataksissa kotio tuntuivat vaan niin jumalattoman hyvältä. Taksikyydin lopussa sovimme, että tämä oli tässä. Todennäköisyyksien mukaan tuskin törmäämme toisiimme enää ikinä.
Oikea resepti tietysti on panostaa omaan suhteeseen, yrittää muuttaa sitä tyydyttävämpään suuntaan tai sitten erota. Tämä harvinaisen selvää, moralisoinnille ei tarvetta. Uskon , että tämä kokemus oli hyväksi ns. wake up callina.
Nyt varsinaiseen ongelmaan, huomaan muistelevani tuota iltaa puna poskillä ja tuijottavani ko. henkilön kuvaa facebookissa ja edelleen sieppaa vatsanpohjasta. Minulla on edelleen hirvittävä kiusaus laittaa selvin päin viestiä henkilölle ja kiittää tutustumisesta (ei kuitenkaan mitään "sellaista" sisältävää!). Nyt kaipaisin jotain käytännön mentaalivinkkejä tai kikkioja, jotta saisin itseni vakuutettua, että tällaista viestiä ei todellakaan pidä laittaa. Olen jo yrittänyt mm. raskasta liikuntaa, mutta huomaan jumankauta treenisarjojen välissäkin muistelevani tätä ihmistä. Kunnes huomaan pitäneeni sarjataukoa 10 minuuttia...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mulla vastaava tilanne, viime viikonloppuna baarissa tapasin miehen. Lisää vinkkejä siis kaivataan..
Here's hoping ettei ole samasta tilanteesta täällä... :/
Aladar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vastaava tilanne, viime viikonloppuna baarissa tapasin miehen. Lisää vinkkejä siis kaivataan..
Ei sentään onneksi :D meillä homma meni niin että mies sinkku ja itse varattu. Oma suhde kestänyt 9 vuotta, mutta viimeisen vuoden ajan täysin väljähtynyt. Tapaamani mies vei jalat täysin altani, hullaannuin täysin siitä ihailusta ja ylistyksestä mitä sain, ja jota en kotona ole aikoihin saanut. Homma olisi voinut mennä pidemmällekin, mutta onneksi peräännyin ajoissa. Nyt mies kuitenkin mielessä joka sekunti..
Olkaa rehellisiä KAIKILLE.
Ei kukaan enempää vaadi eikä vähempään tyydy.
Kun kerran on vastustamattomasti jotain tunteita ja haluja,ei ole väärin mennä niiden mukana.väärin on olla kertomatta nykyiselle kumppanille.
Aikuinen ihminen voi puhua suoraan ja rehellisesti toiselle aikuiselle,vaikka tämä asia mistä puhe,mahdollisesti herättää hankalia ja vaikeita tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Aladar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään onneksi :D meillä homma meni niin että mies sinkku ja itse varattu. Oma suhde kestänyt 9 vuotta, mutta viimeisen vuoden ajan täysin väljähtynyt. Tapaamani mies vei jalat täysin altani, hullaannuin täysin siitä ihailusta ja ylistyksestä mitä sain, ja jota en kotona ole aikoihin saanut. Homma olisi voinut mennä pidemmällekin, mutta onneksi peräännyin ajoissa. Nyt mies kuitenkin mielessä joka sekunti..
Okei. En muista oliko kovasti puhe siitä että minä olen varattu, mutta toisaalta avoimesti olin rinkula sormessa koko illan. Nainen vain oli kovin huolissaan oman miehensä osalta tilanteesta. Muilta osin tapauksesi sopii yksiin pelottavan hyvin :D
Tsemppiä sinulle tilanteeseesi!
Vierailija kirjoitti:
Aladar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. En muista oliko kovasti puhe siitä että minä olen varattu, mutta toisaalta avoimesti olin rinkula sormessa koko illan. Nainen vain oli kovin huolissaan oman miehensä osalta tilanteesta. Muilta osin tapauksesi sopii yksiin pelottavan hyvin :D
Tsemppiä sinulle tilanteeseesi!
Ei se tunne poistu kummaltakaan, ennenkuin olette kokeilleet miltä se tuntuu! Been there, done that! Ihminen tarvitsee kosketusta ja tunnetta siitä, että joku haluaa ja himoitsee!
Niin että viestiä vaan nyt menemään. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, mitä jos...
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole saanut naistasi rentoutumaan ja kokemaan itseään just parhaaksi ihanaksi yms juuri sinulle,niin ole hyvä ja päästä hänet vapaaksi.joku muu siihen varmasti pystyy.
Ja kun et ole itsekkään tyytyväinen....
Ei vitura! Kyllä se onnellisuus ja tyytyväisyys yms. lähtee ihan itsestä! Toisen ei kuulu haukkua tai lannistaa, mutta joku raja nyt siihen mitä kumppanilta vaaditaan!
Rupeatte hyviksi ystäviksi nyxän ja kannsa, teillä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Sitten olet vapaa deittailemaan muita. En ikinä kärvistelisi suhteessa ilman kemiaa, se ei johda mihinkään.
N47
Kerron mikä oli tilanteeni omalla kohdallani. Pitkään pähkäilin ja totesin, että tulen myöhemmin katumaan ellen ota yhteyttä. Tilaisuus oli liian hyvä hukattavaksi. Jäin heti koukkuun, ihastuin ja rakastuin ja sama kävi toisinpäin. Siitä tuli pitkä suhde ja joka loppui rumasti. Silti en kadu tapahtunutta vaikka emme näe enää koskaan. Kaksoissuhde on erittäin rankkaa henkisesti joten tiedosta se.
mies 34
Vierailija kirjoitti:
Kerron mikä oli tilanteeni omalla kohdallani. Pitkään pähkäilin ja totesin, että tulen myöhemmin katumaan ellen ota yhteyttä. Tilaisuus oli liian hyvä hukattavaksi. Jäin heti koukkuun, ihastuin ja rakastuin ja sama kävi toisinpäin. Siitä tuli pitkä suhde ja joka loppui rumasti. Silti en kadu tapahtunutta vaikka emme näe enää koskaan. Kaksoissuhde on erittäin rankkaa henkisesti joten tiedosta se.
mies 34
Kiitos kun jaoit. Joo, kaksariin ei ole tarkoitus ruveta vaan hoitaa tämä niin tyylikkäästi suuntaan tai toiseen kuin on mahdollista.
Hei,näytä tämä koko keskustelu kummallekkin naisellesi.
Heillekkin hyvä ja terveellistä tietää..
Luultavasti saat myös heiltä kummaltakin apua tilanteeseen.tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Hei,näytä tämä koko keskustelu kummallekkin naisellesi.
Heillekkin hyvä ja terveellistä tietää..
Luultavasti saat myös heiltä kummaltakin apua tilanteeseen.tavalla tai toisella.
Aika villi ajatus. Otetaan vakavaan harkintaan. :)
Ikävä tilanne. Toivottavasti selviää. Itselläni on aika parantanut nämä, mutta kyllä olisi hyvä saada selvitettyä miksei seksi nykyisen kanssa rullaa. Eihän sitä kukaan (lähes) alkuaikojen kiimalla hässi ikuisesti, mutta seksittömyys nyt vain kuulostaa siltä, että joku aina turhautunut...
Minusta nuo yhden illan mihinkään sen vakavampaan johtamattomat jutut kuuluvat ihmiselämään. Varsinkin jos käy viihteellä. Voisiko ajatella että ne kääntäisi voimavaraksi, elämän pieneksi suolaksi joka auttaa jaksamaan arkea? Eipä se sen uuden potentiaalisen kumppaninkaan kanssa mitään ikuista auvoa olisi. Hänkin saattaisi paljastua pitkän päälle seksittömän suhteen osapuoleksi...