Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä varatulle varatun haavelemisen lopettamiseksi?

Aladar
13.03.2017 |

Hei ja moi

Viime viikonloppuna satuin bileiden päätteeksi baariin, jossa samana iltava tavattuun, varattuun henkilöön muodostui sähköiset välit. Päätettiin, että ei viedä juttua pidemmälle, koska molemmat tahoillamme varattuja. Näin se oikeasti kuuluukin mennä, kaikki muu olisi epäreilua molempien puolisoille. Itse elän käytännössä seksittömässä liitossa, jossa muuten menee oikein hyvin. Jos oikein ymmärsin, niin toisella osapuolella sama juttu. Lapsia ei kummallakaan kuvioissa. Tiedän(-mme) silti, että koko homma oli väärin, mutta se flirtti, pitkät katseet ja vierekkäin (lue: käytännössä sylikkäin) istuminen kimppataksissa kotio tuntuivat vaan niin jumalattoman hyvältä. Taksikyydin lopussa sovimme, että tämä oli tässä. Todennäköisyyksien mukaan tuskin törmäämme toisiimme enää ikinä.

Oikea resepti tietysti on panostaa omaan suhteeseen, yrittää muuttaa sitä tyydyttävämpään suuntaan tai sitten erota. Tämä harvinaisen selvää, moralisoinnille ei tarvetta. Uskon , että tämä kokemus oli hyväksi ns. wake up callina.

Nyt varsinaiseen ongelmaan, huomaan muistelevani tuota iltaa puna poskillä ja tuijottavani ko. henkilön kuvaa facebookissa ja edelleen sieppaa vatsanpohjasta. Minulla on edelleen hirvittävä kiusaus laittaa selvin päin viestiä henkilölle ja kiittää tutustumisesta (ei kuitenkaan mitään "sellaista" sisältävää!). Nyt kaipaisin jotain käytännön mentaalivinkkejä tai kikkioja, jotta saisin itseni vakuutettua, että tällaista viestiä ei todellakaan pidä laittaa. Olen jo yrittänyt mm. raskasta liikuntaa, mutta huomaan jumankauta treenisarjojen välissäkin muistelevani tätä ihmistä. Kunnes huomaan pitäneeni sarjataukoa 10 minuuttia...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
2/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee töitä vimmatusti? Aja itsesi tilanteisiin, joissa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin keskittyä täysillä käsillä olevaan hommaan...ja sitten vaan odotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikyydin lopussa sovimme, että tämä oli tässä. Lue omat lauseesi uudestaan.

Vierailija
4/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikyydin lopussa sovimme, että tämä oli tässä. Lue omat lauseesi uudestaan.

Tätä olen yrittänytkin, koko ajan tuon jälkeen. Jos se vaikuttaisi auttaneen, en olisi tullut tänne piipittämään. :(

Arvostan silti vinkkiäsi. <3

Vierailija
5/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat viestiä niin melkein kannattaisi valmiiksi erota omasta puolisosta. Kerron kokemuksesta että viestittely johtaa suurempiin unelmiin ja tapaamisiin. Tapaaminen pettämiseen. Omalla kohdalla en sentään pettänyt vaikka tapasimme. Tosin suutelimme useamman kerran. Mutta pointtina tässä se että viestittely vain lähentää teitä ja myöhemmin on jo suuremmat tunteet pelissä. Mieti ensin mitä haluat? Olla nykyisen kanssa vai tutustua tähän uuteen ihmiseen? Kuinja kauan pystyt elämään seksittömässä suhteessa?

Vierailija
6/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat viestiä niin melkein kannattaisi valmiiksi erota omasta puolisosta. Kerron kokemuksesta että viestittely johtaa suurempiin unelmiin ja tapaamisiin. Tapaaminen pettämiseen. Omalla kohdalla en sentään pettänyt vaikka tapasimme. Tosin suutelimme useamman kerran. Mutta pointtina tässä se että viestittely vain lähentää teitä ja myöhemmin on jo suuremmat tunteet pelissä. Mieti ensin mitä haluat? Olla nykyisen kanssa vai tutustua tähän uuteen ihmiseen? Kuinja kauan pystyt elämään seksittömässä suhteessa?

Hyvä kirjoitus, kiitos siitä. <3

Olet varmasti täysin oikeassa. Sen verran minullakin on jo elämänkokemusta, että en varmaankaan rakentaisi tämän ihmisen kanssa mitää pysyvää. Sen verran erilaiset tuntuivat olevan ammattimme, taustamme, jne. Kyse on puhtaasti siitä, että himoitsimme toisiamme seksuaalisesti. Olisi vain tärkeää päästä tästä vaiheesta yli, mutta kun aivonpenteleet vievät koko ajan muistelemaan sitä, miten hyvältä se jännite tuntui.

Seksittömän suhteen ongelma muodostuu siitä, että olemme sillä rintamalla ajatuneet vuosien varrella toisistamme erilleen nykyisen puolisoni kanssa. Olen ollut sitä mieltä, että seksitön/vähäseksinen suhdekin on mahdollinen ja voi olla tyydyttävä muulloin, paitsi kun tällainen kiusaus pääsee muodostumaan jonkun vastaantulijan kanssa.

Vierailija
7/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sen kummemmin antaa kikkoja, totean vain että kysymys on hyvä ja uskon, että jos pystyt sinnittelemään jonkin aikaa ettekä näe ettekä ole yhteyksissä, niin tunne laimenee pikkuhiljaa. Jos taas toimit niin kuin minä ja eräs mies, se voi kasvaa järisyttävän kokoiseksi ja sitten sitä ei saa hallintaan enää mitenkään. Siitä, että ensin kannattaa erota puolisosta, en kyllä ole samaa mieltä, jos suhdettaan arvostaa. Ne hullaantumiset nimittäin menevät kyllä myös ohi ja jos et edes varsinaisesti tunne tätä toista ihmistä, et tietenkään voi tietää miten juoni etenisi. Että järkeäkin saa käyttää...

Sinänsä en kyllä ihan saa kiinni siitä, mikä pitää sinua seksittömässä lapsettomassa liitossa. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.  

Vierailija
8/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sen kummemmin antaa kikkoja, totean vain että kysymys on hyvä ja uskon, että jos pystyt sinnittelemään jonkin aikaa ettekä näe ettekä ole yhteyksissä, niin tunne laimenee pikkuhiljaa. Jos taas toimit niin kuin minä ja eräs mies, se voi kasvaa järisyttävän kokoiseksi ja sitten sitä ei saa hallintaan enää mitenkään. Siitä, että ensin kannattaa erota puolisosta, en kyllä ole samaa mieltä, jos suhdettaan arvostaa. Ne hullaantumiset nimittäin menevät kyllä myös ohi ja jos et edes varsinaisesti tunne tätä toista ihmistä, et tietenkään voi tietää miten juoni etenisi. Että järkeäkin saa käyttää...

Sinänsä en kyllä ihan saa kiinni siitä, mikä pitää sinua seksittömässä lapsettomassa liitossa. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.  

Kiitos sinullekin ajatuksitasi. <3

Tuohon viimeiseen;  Tuo on kyllä tuhannen taalan kysymys. Kyllä meitä pitää yhdessä tunnetason yhteys. Meillä on mm. oma kieli, ajattelemme yhteiskunnasta ja kehittymisestä samaa mieltä, yhteinen tausta monine rakkaine muistoineen ja ennenkaikkea MAHDOLLISUUS entistä parempaan tulevaisuuteen. Puolisoni on myös erittäin hyväsydäminen ihminen ja ymmärtää eromme seksiin liittyen, mutta ei pysty hyväksymään, että minä purkaisin tarpeeni muualle koska pelkää että siitä lähtee muodostumaan tunteellinen side. Mikä on tietysti ihan aiheellinen pelko, koska tätä kautta meidänkin suhde lähti aikanaan liikkeelle.

Vierailija
9/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä vahinkohässiminen kehiin sillä naisella on oikeus omiin tunteisiin :D

Jos haluut testaa mua yhden kerran vaan, mulla on mesta mihin mennä 😃

Vierailija
10/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei harrasteta sitä seksiä rakastelua yms siellä kotona?

Vierailija
11/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde ei ole parisuhde, se on ystävyyssuhde. Selvähän se että mahdollisuus parisuhteeseen alkaa houkuttaa ennenpitkään muutta etsi vapaa kumppani jonka kanssa seksikin toimii. Varattu on varattu.

Vierailija
12/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo

Laita sille naiselle viestii ja tarkasti kerro tuo sun aatos hänestä eli et nää yhteistä eloa ja nuin koska teidän taustat ammatit yms.

Heh.ja tietty myös se että haluaisit kyllä sähköstä seksiä hänen kanssaan.

Voipi olla tuomonen turn offi sille naiselle..

Ja sitä kautta ittelleski.

Toisaalta sitte ei,pettäminen pelkän seksin nälän takia on niiiiiiiin yleistä.

Vierailija
13/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki puolisollesi tuntemuksistasi tätä naista kohtaan.

Ole avoin.

Mietihän mikäli puolisollasi olisi tälläisiä tuntemuksia jotain miestä kohtaan,ja suhdettanne yleisestikkin.

varmaan siinä sitten keskustellessanne avautuu monia uusia näköaloja teille.

Vierailija
14/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei harrasteta sitä seksiä rakastelua yms siellä kotona?

Halut eivät kohtaa. Toinen osapuoli on epäitsevarma, suorituspaineita yms. Oikeasti vain tunne riittävästi mielenkiintoa seksiin, ainakaan minun kanssani.

Vierailija
15/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäitsevarma,suorituspaineita...

Kumppanillasi siis?

Hänellä on tosi huono olla.

Vierailija
16/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut naistasi rentoutumaan ja kokemaan itseään just parhaaksi ihanaksi yms juuri sinulle,niin ole hyvä ja päästä hänet vapaaksi.joku muu siihen varmasti pystyy.

Ja kun et ole itsekkään tyytyväinen....

Vierailija
17/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäitsevarma,suorituspaineita...

Kumppanillasi siis?

Hänellä on tosi huono olla.

Juu. Tämä on varmasti totta. On terveyongelmaa, jaksamisvaikeuksia työssä jne. Olen yrittänyt tukea ja auttaa, mutta niistäkin kumppani tekee heti johtopäätöksen, että en ole tyytyväinen häneen ihmisenä, "ei ihme jos et haluu olla mun kanssa" ja muuta vastaavaa. Hankala tilanne, kun ei pysty tukemaan toista.

Vierailija
18/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole saanut naistasi rentoutumaan ja kokemaan itseään just parhaaksi ihanaksi yms juuri sinulle,niin ole hyvä ja päästä hänet vapaaksi.joku muu siihen varmasti pystyy.

Ja kun et ole itsekkään tyytyväinen....

Tässäkin voi olla totuutta, ainakin osittain.

Vierailija
19/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä seksittömässä liitossa,olen sitä mieltä että kannattaa laittaa viestiä ja käydä vaikka koeajolla,jos tulee pahakin pettymys.

Vierailija
20/35 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä seksittömässä liitossa,olen sitä mieltä että kannattaa laittaa viestiä ja käydä vaikka koeajolla,jos tulee pahakin pettymys.

No onhan tämäkin suoraan sanoen mielessä käynyt. Haluan kuitenkin olla olosuhteet huomioiden mahdollisimman reilu enkä viedä tätä yhteen pidemmälle salaa. Vaikka vaikeaa se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä