Jos joutuisit nimeään lapsesi kihla-ja hääpäivänäsi nimipäiviään viettävien mukaan
Niin minkä nimisiä lapsesi olisivat? Meidän lapset olisivat Urpo ja Reino (ovat kyllä tyttöjä molemmat).
Kommentit (21)
Kerttu ja Sylvi, meillä on kolme poikaa.
Mulla ei ole lapsia, mutta jos olisi, niin Santeri, Santtu ja Sandra hääpäivän mukaan. Kihlapäivänä nimipäiviään vietti Benjamin ja Kerkko.
Nea, Linnea, Vanamo (hää) sekä Kielo, Pihla (kihla). Voisin kyllä hyvin nimetä tyttöni näiden nimien mukaan, ovat kauniita.
Kihlapäivä: Elma tai Elmi.
Hääpäivä: Jesse tai Okko.
Lapsia ei ole.
Kiva sivu . Meillä olisi Toivo ja Lahja.
Marketta ja Helena
Oikeastaan olis aika hyvät nimet! Tulevat muotiin varmaan joskus parinkymmenen vuoden päästä!
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä nimisiä lapsesi olisivat? Meidän lapset olisivat Urpo ja Reino (ovat kyllä tyttöjä molemmat).
Ap on mennyt kihloihin/naimisiin samana päivänä kuin minä. Itseasiassa meidän kihla ja hääpäivä on sama, joten lapsemme olisi Urpo.:D
Samana päivänä kihloihin ja siitä vuoden päästä naimisiin...
Esikoisen laskettu aika tulee olemaan myös lokakuun puolessa välissä. Osuisipa samaan päivään.
Siis masuasukki on oleva Helvi - kiva nimi muuten. Pitää laittaa harkintaan :)
Nimipäivää viettää:
Teijo.
Ruotsinkielistä nimipäivää viettää:
Henning.
Saamenkielistä nimipäivää viettää:
Hennet.
Ortodoksista nimipäivää viettää:
Mauno.
Epävirallista nimipäivää viettää:
Tyyko.
Jarkko, Jere, Jarno
Tanja, Taina, Taija
Meillä ei ole lapsia.
Vappu ja Vilma.
Terveisin friikki, joka pystyi nimipäivien perusteella luettelemaan 95 % yllä listatuista päivämääristä katsomatta kalenteria ;)
Huoh, pääsispä joskus naimisiin.:(
Panu, Boris ja Alma. Ihan kivat nimet oikeastaan.
Anne, Anna ja Anu. Mentiin kihloihin ja naimisiin 9.12.
Kihlapäivänä ei ole nimiä, hääpäivänä mun toinen nimi Maarit (ja muut Reetat). Lapsia neljä, joista 3 poikaa.