Mies ei uskalla ottaa eroa ja syyttää sitten minua, kun pidän häntä vankina
Miehen mielestä olen huijannut hänet naimisiin ja pidän häntä nyt vankina, kun en ota eroa. Olen tehnyt miehen elämästä hirveän, kun olen saanut viattoman miehen huijattua naimisiin. Ja nyt se raukka joutuu tässä kitumaan, kun en edes eroa rupea ottamaan.
Alan epäillä, että mieheni on oikeasti manipuloinnin mestari. Ikinä en ole edes sanonut hänelle yhtäkään ikävää sanaa yli 10v kestäneen avioliiton aikana, mutta silti olo on sellainen, että minä olen se pahis.
Ikinä en nalkuta, pesen miehen pyykit ja silitän paidat käskystä ja ilman käskyä, mies pääsee suoraan töistä valmiiseen ruokapöytään, imuria ei ole kädessään pitänyt vuosiin muuten kuin autoa imuroidessa. Jne.
Miksi hitossa mä olisin huijannut ketään naimisiin, kun yksin pääsisin paljon helpommalla? Miksi se ei sitä eroa ota vaan syyttää sitten minua, kun minä en ota?
Kommentit (23)
Mies ei halua sinua eikä halua olla enää naimisissa mutta ei oikein viitsi erota noin täydellisestä kodinkoneesta. Paha olo ja sitten pitää kiukutella kuin pikkulapsi...äitihän sinä oletkin kun passaat ja palvelet.
Ja jos/kun sinä otat eron niin mies kertoo lapsille, sukulaisille ja tuttaville nyyhkytarinan jossa sinä olet se pahis!
Ei millään pahalla mutta et taida olla ihan penaalin terävin kynä. Mies haluaa eron ihan oikeasti mutta haluaa että SINÄ otat vastuun siitä erosta. Mies haluaa "jätettynä" kaikki sympatiat ja SINä saat sitten kaiken paskan niskaan ja arvostelun kuinka jätit hyvän miehen ja rikoit lapsien kodin! Älä ole noin naiivi.
Tottahan sä puhut ja olenkin alkanut miettiä asiaa noinkin päin. Mies kun on lapsillekin välillä tosi inhottava. Kontroloi kaikkea ja lasten pitäisi kaikki tehdä hänen tavallaan.
Mutta niin kuin aiemmin kirjoitin, niin on meillä hyviäkin hetkiä. En vaan voi käsittää tuota, että odottaa minulta sitä eroa, kun itse sitä tuntuu haluavan ja miten voi sanoa, että olen huijannut hänet naimisiin. Miten voi ketään huijata naimisiin?
ap.