Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaläiskät

Vierailija
13.03.2017 |

Taas alkaa otsassa tummua ruskea läiskä vaikka aurinko vasta hiukan pilkistellyt pilven takaa. Laitoin 30 kertoimella olevaa suojavoidetta ja joka aamu meikkivoidetta. Huoh. Ei auta. Muita saman ongelman kanssapainivia? Miesystäväkin "lohdutti" sanomalla, että outoa, hän ei ole koskaan moiseen kessään ihmisessä törmännyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa otsassa tummua ruskea läiskä vaikka aurinko vasta hiukan pilkistellyt pilven takaa. Laitoin 30 kertoimella olevaa suojavoidetta ja joka aamu meikkivoidetta. Huoh. Ei auta. Muita saman ongelman kanssapainivia? Miesystäväkin "lohdutti" sanomalla, että outoa, hän ei ole koskaan moiseen kessään ihmisessä törmännyt.

Kyllä. Sama pulma täälläkin. Hattu pidettävä päässä. Aina. Varo auringonvaloa myös sisätiloissa. Huoh. On tämäkin elämää tai sitten gorbatshov-läntti otsalla.

Vierailija
2/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Otsassa järvisuomen kartta ja huulten yläpuolella "viikset." Ei oo kivaa. Kevään edetessä tummuu tummumistaan. En tiedä mitä tekis, eikä peittävimmätkään tökötit peitä kokonaan. Voiteet suojakertoimineen on ihan huuhaata niitä ennaltaehkäisemään. Olen kuullut arbutinista, joka saattaisi auttaa, (?) mutten ole vielä uskaltanut kokeillut. Pelkään, et vaan pahenee. Jaan tuskasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just että silmien verkkokalvonkin kauttatuleva uv-säteily voi lisätä melaniinin tuotantoa. Pitäisi siis aurinkolasitkin vielä olla päässä koko ajan. Ap

Vierailija
4/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoniaalisen ehkäisyn ikävä haittapuoli tämäkin, huoh, samasta ongelmasta kärsivä, ei niitä mietenkään voi kokonaan vältää, tulevat voiteista huolimatta. Tervetuloa kesä ja läntit!! :(

Vierailija
5/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nuvaringiä, en tiedä aiheuttaako se. Joskus päälle 30v tämä ongelma yhtäkkiä alkoi mutta en osaa paikallistaa sitä mihinkään tiettyyn asiaan. Ap

Vierailija
6/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maksaläiskiä kämmenselkään jo kolmekymppisenä malarialääkkeen ansiosta. Kaikenlaisia tököttejä olen käyttänyt saadakseni läiskät vaalenemaan kuten tuota arbutiinia. Ei ole ollut apuja.

Kasvoihin on kanssa alkanut tulla kummat läiskät poskien tuntumaan iän myötä.

Kosmetologilla olisi varmaan keinonsa, mutta ehkä nyt kuitenkin yritän pitää päähinettä ja aurinkolaseja. Syksymmällä voi sitten tehdä tilannearvion.

Vierailija
7/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nelikymppisenä kanssa nuo läiskät vaivana, kuten äidillänikin, saattaa olla vähän perinnöllinenkin tuo taipumus.

Ikävimpiä olivat juuri ne viikset ja kerran mulla oli (onneksi molemmissa) silmissä sellaiset kiinalaiset rajaukset, eli silmän ulkoreunasta kaarevasti pari senttiä yläviistoon.

Nykyisin on aika vähän, johtuneeko iästä tai siitä, että käytän aina kesällä ja kevätauringossakin ulos mennessä 50 kertoimista aurinkovoidetta. Ihotautilääkäri suositteli sellaista josta tulee vähän niin kuin kalvo iholle. Sen päälle voi sitten meikata jos haluaa.

Vierailija
8/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös komeat läiskät otsassa ja poskipäillä. Kyllä ne kesällä aina tummuu vaikka kuinka yritän suojautua auringolta ja käyttää 50 suojakerrointa. Olen nyt talvella pimeimpään aikaan kuorinut ihoa hedelmähapolla. Ensi talvena menen järeämpiin kosmetologin käsittelyihin.

Vierailija
9/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan kokeillut jotain hoitoa joka auttaa? Tai pahentaa? Mitä meikkivoiteita käytätte peittämiseen?

Vierailija
10/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
11/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talveksi ne vielä onneksi vaalenevat lähes pois joten en mitään hoitoja ole pohtinut. Lääkäri varmaan voisi kyllä jonkun lääkevoiteen määrätä mutta turhahan sitä on kesällä käyttää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi