Onko volyymiripset mielestäsi kauniit?
Mun mielestä ne on aivan hirveän näköiset. Nuorilla ne jotenkin ymmärtää (itsensä etsimistä ja minäkuvan muokkautumista), mutta ei keski-ikäisillä ja yli. Ilmeisesti ajatuksena niissä on more is more
Kommentit (4)
Hurjan näköisiä minustakin, luulis, et sellainen tosi "paksu" lippa tuntuisikin oudolta, toki jokainen tekee oman mielensä mukaan...vaikka en itse tykkää, en ketään päin ripsiä lähtis arvostelemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Hurjan näköisiä minustakin, luulis, et sellainen tosi "paksu" lippa tuntuisikin oudolta, toki jokainen tekee oman mielensä mukaan...vaikka en itse tykkää, en ketään päin ripsiä lähtis arvostelemaankaan.
Itselläni oli eron jälkeen muutaman kuukauden tavalliset ripsipidennykset (vähän nolottaa näin jälkikäteen) ja nekin tuntui jo oudoilta, just semmoiselta lipalta. Suihkussa vesi jäi lippaan eikä kasvoja saanut pestä niin kuin oli tottunut. Päin ripsiä en mäkään ketään arvostelisi, mutta täällä voi vähän silleen salaa :D
-ap
Oisko täällä ketään volyymiripsikästä joka haluaisi kertoa että miksi on päätynyt valintaansa?
-ap
Kamalat ovat minustakin. Kaiken ikäisillä. Jotenkin tulee heti vaikutelma ihmisestä, että on jotenkin tyhmä. En vaan totu näkyyn.
N40