Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka nauravat kun tapahtuu kamalia asioita!

Vierailija
13.03.2017 |

Osa vaan virnistelee ja nauraa kun sattuu tai paljastuu hirveitä asioita. Mistä johtuu? Ovatko täysin sydämettömiä? En usko että voisin olla tuollaisen ihmisen läheinen. Nauraisi minunkin epäonnelleni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia ja hymyileminen ja nauraminen ovat yksi tapa reagoida yllättävissä tilanteissa. Psykologisesta näkökulmasta tuo on parhaita tapoja reagoida, siinä ihminen yrittää alitajuisesti luoda mukavampaa tunnelmaa ja rauhoitella tilannetta. Nauru tunnetusti usein tarttuu toisiin ihmisiin ja luo yhteishenkeä. 

Nyky-yhteiskuntaan ei sovi reagoida noin hädän hetkellä, mutta hankala on itseään kontrolloida kauhistuneena. 

Vierailija
2/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojautumismekanismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen koko lapsuusperhe nauroi aina kun tapahtui ikäviä juttuja. Sellaista opittua tekihihitystä, tosi outoa ja pelottavaa. Perheen pää, eli äiti tässä tapauksessa oli 100% narsisti ja tulkitsin tuon naurun pelkästään defenssiksi kamaliin kasvuoloihin.

Vierailija
4/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen, ei ole mikään suojautumismekanismi, näen vaan asian hauskana.

Vierailija
5/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syttyi tulipalo talon yläkerrassa (sähkövika). Kansaa kertyi tuijottelemaan sammutustöitä ja osa oikeasti naureskeli ja virnuili. Vielä viikkoa myöhemmin piti kuunnella naapureiden älytöntä kommentointia tyyliin "meinasist sitten talos polttaa"...No - tämä tapahtuikin Savossa.

Vierailija
6/6 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapa jopa kikattaa jos kuulen jotain pahoja uutisia. Moni luulee että olen ihan psykopaatti. Mutta ei, se on vain joku reaktio enkä mahda sille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi