Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaista "mahatautia" liikkeellä?

Vierailija
13.03.2017 |

Eli huono olo, muttei oksentamista tai ripulia, mahanväänteitä ja kramppeja, pientä kuumetta, voimattomuutta. Ollut nyt pari päivää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just tommonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vähän tuollaista.

Viikko sitten alkoi. Maanantaina oli töiden jälkeen huono olo, yöllä kävin oksentamassa kerran, tiistaina päivällä ripulia, mutta ti-iltana vatsan toiminta ihan ok. Sen jälkeen vatsa kipeä ja etova olo jatkui lauantaille asti. Vatsakipu on enemmän ylävatsassa, toisin kuin yleensä vatsataudissa, jolloin alavatsa kouristelee ripulin takia. Nyt oli ihan erilaista. Vähän lämpöä jos sitäkään, mutta ei muita oireita. Eilen oli hyvä olo ensimmäistä päivää maanantain jälkeen. Ruokakin maistui.

Tuntuu, että duunissa luulevat mun lintsaavan, kun oon vielä tänäänkin kotona. Lekuri laittoi viime viikolla s-lomaa vielä tälle päivälle. Ei ollut yhtään liioiteltua. Huomenna töihin.

Vierailija
4/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös vähän tuollaista.

Viikko sitten alkoi. Maanantaina oli töiden jälkeen huono olo, yöllä kävin oksentamassa kerran, tiistaina päivällä ripulia, mutta ti-iltana vatsan toiminta ihan ok. Sen jälkeen vatsa kipeä ja etova olo jatkui lauantaille asti. Vatsakipu on enemmän ylävatsassa, toisin kuin yleensä vatsataudissa, jolloin alavatsa kouristelee ripulin takia. Nyt oli ihan erilaista. Vähän lämpöä jos sitäkään, mutta ei muita oireita. Eilen oli hyvä olo ensimmäistä päivää maanantain jälkeen. Ruokakin maistui.

Tuntuu, että duunissa luulevat mun lintsaavan, kun oon vielä tänäänkin kotona. Lekuri laittoi viime viikolla s-lomaa vielä tälle päivälle. Ei ollut yhtään liioiteltua. Huomenna töihin.

Lisään vielä, että voimaton olo on myös ollut koko ajan. Tosin ei ihmekään, kun ei ole ruoka maistunut juurikaan.

Vierailija
5/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli tuollainen. Viikon maha kipeänä, ei oksentelua, ei ripulia, eikä kuumettakaan. Käytiin päivystyksessäkin, koska kipu oli niin valtava. Ainut mikä löytyi, oli suurentuneet imusolmukkeet nivusissa. Ymmärsin, että se viittasi vatsatautiin.