Urjalan Makeistukun nettikauppa
Oi miksi, miksi, miksi eksyin noille sivuille. Kuinka megaläski olen, kun tilaan karkkia jo netistäkin? :|
Kommentit (39)
Kerran olen tilannut, elintarvikkeet oli päiväys vanhoja! En enään tilaa täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilasin lapsille joulukalenterit täältä, mutta näyttivät siltä että joku rotta tai hiiri olisi pureksinut niitä!! enpä saanut edes rahoja takaisin
Miksi ihmeessä tilaatte täältä? Eikös jokainen täysjärkinen jo ymmärrä että tässä kaupassa ei ole kaikki kohdillaan? Kannattaisiko vaan lähikaupasta hakea se kalenteri eikä tuollaisesta halpaputiikista jossa tuote voi olla mitä vaan.
Höpö höpö, mikä katkera entinen kilpailija tänne tuli selittämään umpipashkaa, onkohan sulla ihan kaikki kohdallaan jos karkkienkin tilaaminen on hirveän vaarallista, ne kun on taatusti turvallisin elintarvike tilata netistä.
Mutta sieltäkään ei saa Fazerin Ananaskarkkeja.
Ap oletko kenties kehonpositiivinen? Syö mieluummin porkkanoita,omenaa tai vaikka marjoja karkkien sijaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko kenties kehonpositiivinen? Syö mieluummin porkkanoita,omenaa tai vaikka marjoja karkkien sijaan :)
Olipas näppärä kommentti :) mistäs tiedät vaikka ap olisikin tässä reilussa 6 vuodessa lopettanut karkin syönnin kokonaan, hih :)
Saako täältä alennusta jos käyttää Munsalan kansallispukua?
Toi Pandan suklaakonvehtiarkku 50 kg kuulostaa houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Toi Pandan suklaakonvehtiarkku 50 kg kuulostaa houkuttelevalta.
Älä tilaa, ovat todennäköisesti vanhentuneita tai muuten vaan ummehtuneen makuisia!
Itse sain täältä kerran valmiiksi avatun karkkipussin 😄 Ei kamalasti houkuta tilata uudelleen
Voisiko joku romanikulttuurista tietävä kertoa onko tämä heidän suosikkikauppansa?
Aikanaan googlasin jotain vitamiinia ja huomasin, että Urjalan makeistukussa oli alessa tosi halvalla. Sitten vähän tutkin niitä karkkeja, ja siitähän se ostoskori alkoi paukkua. "Vähän varastoon".....
Ei ne paikanpäällä ainakaan ole mitään erityisen halpoja.
Kerran sain täältä homeista suklaata 🤢🤮
Aivan paska kauppa, en suosittele kenellekään!!
Itse olen tilannut tuolta vain kerran ja silloin tilasin mango pepsi maxia tölkkeinä. Tämä oli sitä aikaa kun sitä ei myyty pulloissa eikä tölkkejäkään löytynyt suunnilleen mistään kaupasta. Paketti tuli haluamaani pakettiautomaattiin kahdessa päivässä ja siellä oli kaupanpäällisenä 3 karkkitikkua jotka eivät olleet ylipäiväisiä eikä niissä ollut muutakaan vikaa. Olin tyytyväinen ja kissa tykkäsi nukkua siinä pahvilaatikossa jossa tilaus tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas näppärä kommentti :) mistäs tiedät vaikka ap olisikin tässä reilussa 6 vuodessa lopettanut karkin syönnin kokonaan, hih :)
Ei tuommoista ihmettä tapahdu kovin usein.
hihiihiii
Täältä saa sipsejä, joita ei myydä Suomen kaupoissa. Niitä ja karkkeja joskus tilannut juhliin.
Miksi ihmeessä tilaatte täältä? Eikös jokainen täysjärkinen jo ymmärrä että tässä kaupassa ei ole kaikki kohdillaan? Kannattaisiko vaan lähikaupasta hakea se kalenteri eikä tuollaisesta halpaputiikista jossa tuote voi olla mitä vaan.