Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 15-vuotias liian nuori aloittamaan e-pillerit kuukautiskipujen hoitoon?

Vierailija
12.03.2017 |

Tyttärestä kyse. Kaikki muut vahvat kipulääkitykset ja peruskonstit, kuten lämpö ja liikunta, on kokeiltu. Useampi päivä kuukaudesta menee siihen että tyttö on käytännössä koko päivän sängyssä ja itkee kipuaan. Gynekologilla ei löytynyt mitään poikkeavaa, kuulemma vaan perus kipuja joihin pillerit vois auttaa. Onko 15v liian nuori?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluuks vaan paneen?

Vierailija
2/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jos pillereistä on apua, niin ehdottomasti. Kuukautiset ei saa olla este normaalille elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole liian nuori. Ja jos seksiä sattuisi haluamaan, niin parempi se on ehkäisyä käyttää.

Vierailija
4/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta tuon takia ei kannata aloittaa.

Vierailija
5/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 15 v. liian nuori kivunlievitykseen? Ei ole.

Vierailija
6/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä itse aloitin ja kyllä kivut helpottuvat mercilon pillereistä mutta koko elämä meni pieleen.masennuin ja itkin ja halusin kuolla ja ihmissuhteet menivät rikki. Lopetuksen jälkeen heti helpotti joten ei voinut johtua pelkästään elämäntilanteesta.suuri virhe oli.enää en uskalla kokeilla mutta pian alotan minipillerit ja katsotaan josko ne olisi sopivat sekä ehkäisyyn että runsaisiin kivuliaisiin kuukautisiin. Harkitsisin minejä siis ja mahdollisesti hormonikierukkakin voidaan asentaa tarvittaessa.kannattaa oikeasti miettiä miten voimakkaasti hormonit vaikuttaa teinin mielialaan.

Vierailija
7/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi vaivat ovat noin lamauttavia ja toimintakyvyn vieviä, ja sinä tulet kysymään erikoislääkärin suositukseen av-palstan mielipidettä?

Vierailija
8/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan suvussa ei ole veritulppaan rasitetta.

Vierailija
9/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aloitettiin samaiseen vaivaan 13vuotiaana. Suosittelen,sille niiden kipujen kanssa oli kamalaa.

Vierailija
10/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian nuori, kuuntele valmisteen valinnassa mieluummin gyneä kuin tätä palstaa....

Vierailija
11/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Onko 5v liian nuori syömään antibioottia tulehdukseen tai 20v liian nuori syömään buranaa päänsärkyyn?

Lääkitys siinä missä muutkin

Vierailija
12/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suvuissanne veritulppataipumusta? Tupakoiko teini?

Itse söin Mercilon ja Marvelon pillereitä noin vuoden 20-vuotiaana, mielia-alavaikutukset olivat niin voimkakkaita että lopetin pillereiden syönnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi