Kirsi Alm pyörtyi kesken suoran lähetyksen..!! =(
Tuskin mitään vakavaa kuitenkaan.. ehkä happi vaan loppui.
Hyvin sujuvasti kyllä Mikko veti homman suoraan mainoskatkolle.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Noro tuli ekana mieleen... Jos siellä kaksi ihmistä huojuu henkitoreissaan...
Norot sulla housussa. Ainako pitää sitä epäillä heti?
No johan se kommentoi että perheessä ollut vatsatautia. Ja Saanalla myös vatsatauti. Et eiköhän se noro jyllää siellä.
Vierailija kirjoitti:
No johan se kommentoi että perheessä ollut vatsatautia. Ja Saanalla myös vatsatauti. Et eiköhän se noro jyllää siellä.
Missä sanottiin, et Saanalla vatsatauti?
Miksi ihmeessä pitää tuollaiseen tapahtumaan lähteä huonovointisena levittämään viruksia ympäriinsä? Tarkoituksena saada kaikki muutkin kipeäksi kun kerta itsekin on?
Vierailija kirjoitti:
Noni.
Itse pyörryin norossa myös.
Aivastiko kesken uutislähetyksen ja sitten ei saanut nauruaan loppumaan?
Iltiksessä oli, että sai colaa ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä naisopella ilmeisesti vatsapöpö, oisko joku epidemia vallallaan.
Sama tuli minun mieleeni.Naisopettaja oli kovin vaisun oloinen pitkin lähetystä.Toivottavasti ei ole noroa.Yhdessä olivat takahuoneessa ja lähetyksen lopussa koko porukka.Noro olisi nyt aika kauhea juttu koko kisaa ajatellen.Vie kyllä voimat usein viikonkin ajaksi.
Pyyteli jo anteeksi "aiheuttamaansa hämminkiä" - yksikään mies ei muuten pyytelisi anteeksi pyörtymistään.
Mä säikähdin ihmeen paljon Kirsin pyörtymistilannetta. En tajua miten tämä niin hätkäytti, koska olen sangen rutinoitunut sairauksien ja lääketieteellisten tutkimusten kanssa,. KELA-kortin takana 6 koodia korvattavista lääkkeistäkin...
Tuntuu pahemmalta nähdä joku muu heikossa hapessa, omiin heikkoihin happeihin olen niin tottunut.
Tsemppiä Kirsi, hyvin meni ja kaikki näki, että antauduit tanssille täysillä!
Vatsatautia kotona. Ja sitten tulee tuonne kilpailemaan, huoh.
Noro tuli ekana mieleen... Jos siellä kaksi ihmistä huojuu henkitoreissaan...