Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue PUOLUSTAA kotihoidontuen ja hoitovapaan säilyttämistä?

Vierailija
12.03.2017 |

Äänestän sitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ap näihin mammoihin, jotka yrittävät vältellä työntekoa kaikin mahdollisin keinoin? Ehkäisy kuntoon ja töihin siitä.

Vierailija
22/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ap näihin mammoihin, jotka yrittävät vältellä työntekoa kaikin mahdollisin keinoin? Ehkäisy kuntoon ja töihin siitä.

Hankkimalla lapsen?

Eiköhän helpompaa olisi heittäytyä työttömäksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei vaan satu olemaan asia, josta päätetään kunnanvaltuustossa, valitan.

Niin? Haluan silti myös kuntavaaleissa äänestää saman puolueen edustajia mitä äänestän eduskuntavaaleissa.

Ap

Kunnan valtuustoissa ja eduskunnassa päätetään ihan eri asioita. Ei kannata äänestää mitään puoluetta yhden asian takia, vaan kannattaa katsoa kokonaisuutta.

Mistä katsotaan? Lasipallosta? Kokemukseni mukaan lupaukset ei ole koskaan toteutuneet, vaikka olen katsonut kokonaisuutta ja äänestänyt sen mukaan.

Nyt päätin että tämä kotihoidontukiasia on minulle tärkeä, joten seuraavissa vaaleissa keskityn vain siihen ja annan ääneni sen perusteella. Jos sitten edes se yksi tärkeä asia toteutuisi.

Ap

Ei tule sun yksi asia toteutumaan, koska suurin osa puolueista haluaa muutosta. Kun vanhoillinen Timo Soini väistyy, niin myös persut tekevät oman ehdotuksensa.

Vierailija
24/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei vaan satu olemaan asia, josta päätetään kunnanvaltuustossa, valitan.

Niin? Haluan silti myös kuntavaaleissa äänestää saman puolueen edustajia mitä äänestän eduskuntavaaleissa.

Ap

Kunnan valtuustoissa ja eduskunnassa päätetään ihan eri asioita. Ei kannata äänestää mitään puoluetta yhden asian takia, vaan kannattaa katsoa kokonaisuutta.

Mistä katsotaan? Lasipallosta? Kokemukseni mukaan lupaukset ei ole koskaan toteutuneet, vaikka olen katsonut kokonaisuutta ja äänestänyt sen mukaan.

Nyt päätin että tämä kotihoidontukiasia on minulle tärkeä, joten seuraavissa vaaleissa keskityn vain siihen ja annan ääneni sen perusteella. Jos sitten edes se yksi tärkeä asia toteutuisi.

Ap

Ei tule sun yksi asia toteutumaan, koska suurin osa puolueista haluaa muutosta. Kun vanhoillinen Timo Soini väistyy, niin myös persut tekevät oman ehdotuksensa.

Aina kannattaa yrittää.

Ap

Vierailija
25/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto kannattaa pitkiä vapaita.

Vierailija
26/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset. Siinä muuten on puolue joka pitää kiinni periaatteistaan eikä kääntele takkiaan.

Vierailija
27/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset. Siinä muuten on puolue joka pitää kiinni periaatteistaan eikä kääntele takkiaan.

Ainakin täällä meidän kaupungissa kristilliset ovat kääntäneet takkiaan.

Vierailija
28/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Mietin juuri samaa, koska asia on minulle nyt ajankohtainen kun toinen lapsi tulossa. Haluan imettää lapseni rauhassa, enkä rientää 6 kk jälkeen työpaikalle pumppailemaan pakahtuvia tissejä vain siksi että isä pakotetaan jäämään kotiin. Enkä halua kokea toista kertaa sitä, kun 1,5-vuotiaan vie päiväkotiin; ensimmäisen puolen vuoden aikana olin sairastelujen keskellä yhteensä neljä kokonaista ehjää viikkoa töissä. Siinä sitten työkaverit tekivät minunkin työt ja itse valvoin yöt korviaan itkevän lapsen kanssa. Äänestän siis kristillisiä tai vasemmistoa. Myös seuraavissa vaaleissa jos pitävät linjansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme