Mulla on isot kivekset mutta pieni muna :(
Näytän naurettavalta alasti. Karmean kokoiset kuulat roikkuvat pienen vehkeen alapuolella. Harmittaa.
Kommentit (28)
Pienimunaiset on kysyttyjä bottomina homoseksissä.
Mulla on liian pienet Munat en saa naista eikä työtä ei oo kavereita olen yhteiskunnassa täysin paska. Mun Munat pienenee vain iän myötä
Oon tiukka pakkaus. Pienet munat kiinnostaa.
Ei haittaa ollenkaan. Itseä ei mahtimelat esim kiinnosta pätkän vertaa. Normaali tai vähän pienempi on parempi.
Isommat Munat saa kun juo päivittäin litran oman isän kusta. Ei tarvitse olla oman isän kusta, naapurin miehen kusi käy jo naapuri on miehinen mies. Kusesta on testosteronia jotka vaikuttavat miehisyyteen on tutkittu juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin kananmunan kokoiset, mutta onneksi kalukin on sen kokoinen, että riippuvat samalla tasolla. Oletteko muut huomanneet, että naiset käyvät kuumana isoihin kiveksiin? Laskevat, että spermalasti on melkoinen. Sperman laatuhan on huonontunut, mutta isoista kiveksistä tavaraa riittää. Nyksäkin räplää mieluummin kiveksiä kuin k:n vartta. Ja kertoo kunka kivalta tuntuu kun ne hakkaavat peppua.
Naiset ovat vähän hakoteillä jos noin on. Kivekset tuottavat vain siittiöitä joita siemennesteen määrässä on aika vähän. Sperma koostuu rakkularauhasten, eturauhasen ja bulbouretraalirauhasten eli Cowperin rauhasten eritteistä (ja siittiösoluista). Eli kivesten koolla ei ole vaikutusta sperman määrään.
Mitä höpiset? Miehen hedelmällisyys tarkoittaa siittiöitä per millilitra. Jos on isot kivekset, tuottavat palbin aikayksikössä niitä siittiöitä kypsymään lisäkiveksiin ja yhdynnässä sitten pumppautumaan sperman mukana kohteeseen. Oli se sitten munatorvi tai oma känsäinen käsi.
Suosittelen lämpimästi itsemurhaa. Naisille pitää olla isot Munat, ei voi pikkupippelillä panna. Pienet Munat on niin naurettavan näköist