Keskenmeno. Taas..
Jo kolmas kerta..
Ai että nyt kyrpii ja sattuu, itkettää ja masentaa!
Pitää vissiin varata nyt aika tutkimuksiin..
Onko kellään samassa tilaanteessa olevilta löytynyt mitään syytä jatkuviin keskenmenoihin?
Ja löytyikö mitään mikä auttoi?
Huoh
Kommentit (7)
Ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta olen aihepiiriin tutustunut. Verenhyytymistekijät yksi mahdollinen ongelma, kohdun limakalvon tulehdustila/poikkeavuudet mahdollisesti toinen, ja myöhäisissä keskenmenoissa löysä kohdunkaula (vaatisi tikkejä) voi aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä.
Kuinka pitkälle sun raskaudet ehtivät?
Mulla on ollut 4 keskenmenoa ja mitäön dyytä toistuville keskenmenoille ei ole löytynyt
Vasta neljännen jälkeen tutkittiin, koska mun km:t eivät ole olleet peräkkäisiä.
Km:t ovat olleet viikoilla 14, 13, 10 ja 16.
Onpa ikävää, olen pahoillani puolestasi. Minulla "vain" kaksi keskenmenoa takana. Syytä ei ole löytynyt.
Kilpirauhas-arvot kannattaa tutkituttaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkälle sun raskaudet ehtivät?
Mulla on ollut 4 keskenmenoa ja mitäön dyytä toistuville keskenmenoille ei ole löytynyt
Vasta neljännen jälkeen tutkittiin, koska mun km:t eivät ole olleet peräkkäisiä.Km:t ovat olleet viikoilla 14, 13, 10 ja 16.
Mulla ensimmäinen oli rv 5+ jotain ja nyt nämä pari viimeistä rv 6+3
Eli hyvin alussa. Ja kaikki putkeen. Tietysti välissä ollut joka raskaudessa se pari/kolme kuukautta.. ap
Luonto on päättänyt, ettei sinun ole kannattavaa lisääntyä, joten lopeta yrittäminen.
Nostan jos löytyisi kohtalotovereita...