Keitä tubettajia seuraatte?
Itse seuraan toosii paljon Roni Bäckiä.
Asiallinen ja hauska :D.
Myös Miklu on hyvä ja Mmiisas.
Katselen silloin tällöin myös FromTheBushesia, joka tekee sketsejä.
Kommentit (24)
Pinkku pinskua tulee toisinaan katsottua. Suloinen tyttö.
Dave Cad, GradeAUnderA, Maangchi, Niko Saarinen, Hermanni, naaG, Valtteri Sandström, Grazyrussianhacker, Sim Suply, Dimitri the Russian..
aatami86,hermukka65,niilo22,pottukoira,pasi viheraho,markorepairs.
Taas joku alapeukuttaja vauhdissa. Kai sitä ihmiset saa seurata ketä haluaa? :D
Vierailija kirjoitti:
asmr-tubettajia. ei-suomalaisia
Minäkin seuraan ASMR Darlingia, eli siis Taylor Darlingia. Huh huh, miten nätti nuori nainen. Iso plussa vielä siitä, että on kaiken lisäksi pelaajatyttökin.
ASMR videoiden kanava:
https://www.youtube.com/channel/UCikebqFWoT3QC9axUbXCPYw
Pelivideoiden ja muiden videoiden kanava:
DaveCad, mmiisas, Henry Harjusola, Teemu Sumell, Vinkare, eddspeaks, MissMia, Tuubijuorut, cconaf, Binging with Babish, mansikkka, Katin Asiat, discodahlia, Paha Lapsi, MrTuomo, Pettämätön Logiikka, Boheemi, Urbanex Ninja, AestoHD ja Sotalukko. Myös Splay Suomen kanava on hyvä, tubettajat tekee keskimäärin parempaa viihdettä mitä Suomen televisiotarjonta on.
Onko "Sääksin" miehellä vielä lommo päässä?
Tajusimpa tuossa etten seuraa ketään suomalaista. Joskus seurasin laeppavikaa ja Rauskia mut nykyään nekin on vähän eh.
Ip-mies85, Make79, Galervo80, MKähäri, Hermukka65, Pasi Viheraho
Katsotuimpia/mielestäni parhaita varmaan Jacksfilms, Game Grumps, h3h3, Nigahiga, Jenna Marbles (sekä Jenna&Julien podcast), iDubbbz, theodd1sout + muutama ASMR-kanava esim. GentleWhispering, Heather Feather ja ASMRmagic.
Suomalaiset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, eikä mua kiinnosta katsoa mitään mydayta tmv ostosten esittelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Katsotuimpia/mielestäni parhaita varmaan Jacksfilms, Game Grumps, h3h3, Nigahiga, Jenna Marbles (sekä Jenna&Julien podcast), iDubbbz, theodd1sout + muutama ASMR-kanava esim. GentleWhispering, Heather Feather ja ASMRmagic.
Suomalaiset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, eikä mua kiinnosta katsoa mitään mydayta tmv ostosten esittelyitä.
Ainiin, Lazy Game Reviews on kans ihan mahtava. :D
En itse hirveästi välitä tuosta Roni Backista.
Jotenkin alkanut kyllästyttää, kun ÄIJÄLTÄ tulee 1 video päivässä, yleensä.
FromTheBushes on ihan hyvä, vaikka huumori on aika lapsellista/alatasoista.
Tykkään.
Miklu (ai se pinkki ihailija) on ihan hyvä.
Se tekee videoita sen verran "vähän" että niihin ei voi kyllästyä.
Deata on enimmäkseen aika erilainen