Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehäisypilleri teho yms kokemuksia!!!

Halusaivallan
12.03.2017 |

Eli harrastin suojaamatonta seksiä (tyhmää ja epäkypsää) ja nyt ajattelin hakee apteekistä je-pillerin.. Miten on tehonnut? Ainahan ei toki raskaaksi tule mutta silti. Pelottaa ja kuumottelee😂 Auttakaa pliis

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaa vain jos ovulaatiota ei ole vielä tapahtunut. Ei tehoa hedelmöittyneeseeen ja kiinnittyvään munasoluun.

Vierailija
2/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan oo ymmärtäny tätä ovulaatiojuttua (kyllä vain..) joten millon nainen ovuloi? Onko joku aika ennen menkkoja vai? Ja aloittajalle: hae je-pilleri ja tee testi jos menkat tulee myöhässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan ei tosiaan toimi, eli käytännössä aika turha. Itse olen silti pari kertaa ottanut ja kierto mennyt aika sekaisin joksikin aikaa. Tehoaa parhaiten siis esimerkiksi viikko ennen ovista, ovulaation jälkeen ei ole tarvettakaan.

Vierailija
4/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä annetaan liian tehoton kuva siitä. Pointti on, että se pitää ottaa nopeasti. Ennen kuin mahdollinen hedelmöittyvä munasolu ehtii kiinnittyä.

Vierailija
5/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla pitäis menkat alkaa 22-26pvä...

Vierailija
6/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin ottaa sen parempi teho..

Vierailija
7/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olen ovuloinut, ei pillerillä ole enää mitään tehoa..?..

Vierailija
8/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/ehkaisymenetelmat/jalkiehkai…

Itse kerran ostin. En tiedä auttoiko, kun en tiedä olisinko muutenkaan raskautunut. Otin pillerin alle 24 tuntia aktista. Mutta enpä tullut raskaaksi.

Vierailija
9/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olen ovuloinut, ei pillerillä ole enää mitään tehoa..?..

Kyllä, pilleri nimenomaan estää ovulaation. Ei mitään hedelmöitttmistä tai kiinnittämistä.

Vierailija
10/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään oireita, eikä myöskään raskautta. Jälkikäteen ajatellen tosin olisi ollut hyvä kohta lapselle.

Vierailija
11/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan oo ymmärtäny tätä ovulaatiojuttua (kyllä vain..) joten millon nainen ovuloi? Onko joku aika ennen menkkoja vai? Ja aloittajalle: hae je-pilleri ja tee testi jos menkat tulee myöhässä!

Muistaakseni ovis on 2 vk ennen kuukautisten alkua. Ja pari kolme päivää ovisliman irrottua. Siis paksumpi lima tulee ulos pari kolme pöivää ennen ovista.

Vierailija
12/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleri voi estää myös

kiinnittymisen kohtuun. Tämä lukee pakkauksessakin. Kyllä se siis kannattaa ottaa, vaikka epäilee, että ovulaatio on jo ollut.

Ehkä asiasta ei sen takia hirveästi haluta infoa, etteivät ihmiset alkaisi mieltää sitä aborttipilleriksi.

Vierailija
13/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jälkiehkäisypilleri täytti just 16v.

Vierailija
14/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti liity asiaan, mutta eihän voi tulla raskaaksi jos lopettaa ajoissa? Ajattelin vaan että tuliko mies sisälle vai ei?

Vierailija
15/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ottamut kaks kertaa ja eipä oo lapsia näkynyt. Joko toiminut tai sit ottanut turhaan jaa-a.

Vierailija
16/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti liity asiaan, mutta eihän voi tulla raskaaksi jos lopettaa ajoissa? Ajattelin vaan että tuliko mies sisälle vai ei?

Keskeytetty yhdyntä ei ole mikään 100% ehkäisykeino. Touhutipoista kuullut? :)

Vierailija
17/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota rauhassa viidennen luokan seksivalistustunteja, siellä kertovat miten hommat menee

Vierailija
18/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ensi kerralla varovainen ettet ajaudu uudelleen samaan tilanteeseen. En suosittele ottamaan je-pilleriä koska sivuvaikutukset voivat olla hyvin voimakkaita ja pillerin teho heikko (varsinkin jos ottaa myöhään) vaan otat nyt vain opiksesi ja toivot ettei hedelmöittymistä ole tapahtunut.

Vierailija
19/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ensi kerralla varovainen ettet ajaudu uudelleen samaan tilanteeseen. En suosittele ottamaan je-pilleriä koska sivuvaikutukset voivat olla hyvin voimakkaita ja pillerin teho heikko (varsinkin jos ottaa myöhään) vaan otat nyt vain opiksesi ja toivot ettei hedelmöittymistä ole tapahtunut.

Voi jumalauta näitä neuvoja! Että jotkut kehtaa! Se pilleri on taatusti tehokkaampi kuin toivominen. Ja sivuvaikutuksia tulee harvoin, ja vaikka tulisi niin ne on taatusti pienemmät kuin raskaus, synnytys ja lapsen huoltajuus 18 vuoden ajan. 

Ehdottomasti kannattaa hakea jos vähänkin epäilee raskauden alkamisen mahdollisuutta.

Vierailija
20/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kirjoitatte tänne tällaista kamalaa paskaa? Jos raskautta ei toivo mutta sen mahdollisuus on niin ehdottomasti pilleri, kuukautiskierrosta ja ovulaatiosta viis. Pilleri ei keskeytä alkanutta raskautta mutta estää sen alkamisen. Pilleri tulee siis hakea nopeasti.

Näitä teidän juttuja saattaa lukea vaikka joku teini joka voi jättää pillerin hakematta teidän takianne.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi