Ekaa kertaa ripsienpidennykset! Vinkkejä!
Millaiset kannattaa ottaa, että olisi sellainen luonnollinen mutta kuitenkin tuuhea lopputulos? Kysyn kyllä vielä ammattilaiselta, kenelle olen menossa :)
Kauanko se sessio kestää?
Kuinka usein käytte huollattamassa ne? 
Kiitos :)
Kommentit (15)
Mulla oli ne lyhyimmät mahdolliset ripset, en muista pituutta. Kävin huollattamassa noin kolmen-neljän viikon välein. Käytin ripsiä noin 5kk. Lysti loppui siihen, kun yhtäkkiä herkistyin käytetylle liimalle ja silmät kutisivat, luomet turposivat ja olivat kirkuvanpunaiset. Omissa ripsissä oli poiston jälkeen jonkin verran tuhoa käynyt, onneksi kasvoivat takaisin. Ei ikinä enää mitään pidennyksiä mun ripsiin tule.
Viime aikaiset tutkimukset ovat osoittaneet ripsien pidennysten tuhoavan omia ripsejä.
Pidennyksissä käytetty liimaa aiheuttaa allergisia reaktioita.
Kuka tahansa voi alkaa tekemään pidennyksiä ilman koulutusta.
Infektiot ovat melko yleisiä.
Suihkussakäyminen ja nukkuminen (jos et nuku aina selälläsi) helvettiä. Mulla ei meinannut rillit mahtua päähän vaikka oli lyhyet pidennykset.
Oikeesti, siis en edes ajatellut että voisi vaikuttaa suihkussa käymiseen ja nukkumiseen (miten??).
Ja että omat ripset tuhoutuu? Lopullisesti? Kokonaan?
Ap
Ihan tiedoksi sitten, että ripsipidennyksissäsi et näytä kauniilta ja sensuellilta räpsyripseltä vaan siltä, että sinulla on luonnottomat tekoripset. 🙂👍🏻 Good luck!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, siis en edes ajatellut että voisi vaikuttaa suihkussa käymiseen ja nukkumiseen (miten??).
Ap
Ripsiä sai aina aamuisin oikoa kun olivat yön jäljiltä vinksin vonksin. Samoin usein suihkun jälkeen. Mitään öljypitoisia meikinpoistoaineita ei voi käyttää. Jos on levoton nukkuja ripset hankautuvat tyynyyn ja irtoavat helposti, repien omia ripsiä mukana. Mun omat ripset kasvoivat takaisin onneksi, mutta useampi viikko siinä kesti.
T.2
Suihkussa pitää varoa ettei ripsiin mene vettä :D tai vesi tulee ripsistä suoraan silmiin!
Älä ota!
Käytin neljä vuotta ja omat ripseni eivät ole toipuneet vieläkään, vaikka lopetin 2,5v sitten. Omien ripsien kaartuvuus ja pituus ei palannut koskaan, vaan ripset putoavat nykyään aiemmin ja ovat suorat. Omat Ripset mitattiin ennen kuin ripsenpidennyksiä asennettiin, eli kyse ei ole vain siitä, että "omat ripset tuntuvat lyhyiltä", vaan ennen 9-10mm ripset ovat nykyään 7mm.
Miten joku haluaa mahdollisesti haitallita ja/tai allergisoivaa liimaa niin lähelle silmiään? Suurin osa ripsien pidennyksisät on varsin övereitä ja koomisen näköisiä! Voi kunpa luonnollisuus tulis pian "muotiin"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ripsiä sai aina aamuisin oikoa kun olivat yön jäljiltä vinksin vonksin. Samoin usein suihkun jälkeen. Mitään öljypitoisia meikinpoistoaineita ei voi käyttää. Jos on levoton nukkuja ripset hankautuvat tyynyyn ja irtoavat helposti, repien omia ripsiä mukana. Mun omat ripset kasvoivat takaisin onneksi, mutta useampi viikko siinä kesti.
T.2
Jep, mahallaan on ainoa nukkumisasentoni, joten ripset olisivat melko näky aamuisin... järjetöntä pistää tuhansia euroja parissa vuodessa ripsiin, moni tuskin laskee paljonko se vuositasolla on jos maksaa 70e huollosta neljän viikon välein. Irtoripset maksaa muutaman euron ja niitä käytän juhlissa.
Ohis.
Jännä juttu, että niin monella on kokemuksia omien ripsien tuhoutumisesta. Mulla on ollut varmaan 3 tai 4 vuotta pidennykset (välissä tietysti taukoja), ja ihan samanlaiset ovat kuin ennen ekoja ripsiä (tällä hetkellä ei ole pidennyksiä). Riippuu varmaan myös laittajasta, osaako hommansa oikein..? Jos käytät silmämeikkiä, osta öljytön poistoaine. Suihkussa vähän varot, vaikka pitäähän ne ripset aina välillä tietty kastella. Nukkuessa pitää olla aika varovainen ja silmiä ei tietenkään voi hieroa. Ne on ihan kätevät, mutta kalliit ylläpitää ja mahallaan tai reilusti kyljellään nukkuminen ei oikein enää onnistu (jos siis haluat pitää ne hyvännäköisinä).
Kestää n. 1,5 tuntia kun ekan kerran otat ne, huollot 30-45 min. yleensä. Huollossa käyt oman ripsen kasvutahdista riippuen, joillakin se on 3 viikkoa, toisilla menee 4-5.
Kaikille ripset eivät todellakaan sovi. Yleisesti ottaen eivät ole lyhyelläkään pituudella luonnollisen näköiset. Yleisilmeestä tulee hieman vanhahtava. Itselläni ne ovat olleet kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla ei ollut muita ongelmia, kuin ripsien painaminen silmiä nukkuessa. Se oli ikävän tuntuista. Toisella kertaa sain heti pahan allergisen reaktion niistä ja jouduin ottamaan ne pois. Ilmeisesti tulehdukset ja muut ongelmat ovat melko yleisiä. Itse en aio laittaa niitä enää toiste, elleivät muutu merkittävästi luonnollisempaan suuntaan.
Voithan kokeilla niitä, mutta varaudu ongelmiin. Ainahan ne saa sitten pois, mikäli eivät sovi. Lisäksi suosittelen, ettet laita niitä ennen jotain tärkeää tilaisuutta allergisoitumisvaaran vuoksi. Särjenpunaisin silmin on ikävä mennä juhliin.
Tsemppiä joka tapauksessa, päätätpä miten vain :)
Harkitse sitten tarkkaan kelle menet laitattamaan ripsesi. Vain koulutettu ammattilainen osaa laittaa ne pidennykset niin että ne vaikuttavat omiin ripsiin mahdollisimman vähän.
Saunaan ei voi pidennysten kanssa mennä, ne eivät kestä kuumaa.
Minulla oli pidennykset pari vuotta sitten. Ei tullut terveysongelmia eivatka omat ripset karsineet. Kyllastyin vain siihen, etten voinut laittaa normaalia silmameikkiani. Eli luomivarit ja rajaukset oli jatettava pois.
Alkuun ripset tuntuivat ihan kivoilta, mutta kyllastyin. Ja pitihan niita joka aamu oikoa paikoilleen. Aika nopeasti ne tippuivatkin. En halunnut sitoutua jatkuviin huoltokaynteihin ja annoin ottaa ne pois.
Valmistaudu omien ripsien tuhoutumiseen.