Nyt meni maku nyrkkeilijä Eva Wahlströmistä
Olipas aika järkytys huomata, että Evalla on tatska kädessä. Jotenkin olen aina pitänyt häntä tyylikkäänä ja urallaan kunnianhimolla eteenpäin suuntautuneena. Näin sitä ihminen saa pettyä. Minulle tatuoinnit ovat aina inhottavia suttuja iholla.
Toivottavasti Eva menee laseriin!
Lasse, 29
Kommentit (6)
Englantilaiset ovat viela pahempia tatuointivimmassaan.
En itse pida tatskoista, mielestani ne kertovat paljon ihmisen tyylista ja alykkyydesta, eika suinkaan myonteista.
hannu eskola22 kirjoitti:
Kyllä tatuoinnit on todellinen turnoff.Ulkomailla reissatessa kyllä näkee kaukaa suomalaisen naisen.Rumat tatuoinnit näkyvissä paikoissa ja kuhtalaisesti ylipainoa.Saisi tuo muotivillitys pikku hiljaa loppua.
Tarkoitit varmaan, että ulkomailla reissatessa näkee kaukaa tatuoidun ylipainoisen naisen. Eihän tuo suomalaisuuteen liity millään tavalla. Tuo vaan kertoo, että esim minua et tunnistaisi suomalaiseksi, vaikka kuvitteletkin tunnistavasi kaikki suomalaiset.
Onhan sillä nyrkkeilijällä niitä tatuointeja enemmänkin kuin yksi. Puistattaa ajatellakin. Eikä se kampaus, jossa toinen ohimoalue on ajeltu millin koneella, kaunista sitä naista minkään vertaa.
Ehkä eniten puistattavat kuitenkin nuo julkkiskokit, joilla on käsivarret hakattu kuvia täyteen. Ne muistuttavat mielestäni viidakon myrkkykäärmeitä. Hyi, kylmät menee pitkin selkäpiitä jo, kun ajattelen ja kirjoitan asiasta.
Kyllä tatuoinnit on todellinen turnoff.Ulkomailla reissatessa kyllä näkee kaukaa suomalaisen naisen.Rumat tatuoinnit näkyvissä paikoissa ja kuhtalaisesti ylipainoa.Saisi tuo muotivillitys pikku hiljaa loppua.