Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuikkasi aamuvarhaisella koiran ovenraosta sisään ja sanoi, että hätätilanne...

Vierailija
12.03.2017 |

Olivat lähdössä viikon lomalle ja sovittu koiranhoitaja tehnyt oharit.

Taksi odotti pihassa ja en kissaa ehtinyt sanoa. Tuossa se nyt olla möllöttää sohvalla. Lupasivat korvata "ruhtinaallisesti" vaivani.

Ei mitään kokemusta koirista eli täytynee tässä opiskella, mitä sen kanssa pitää tehdä. Kaikenlaista sitä pitää sattua... Mies on vähän allerginenkin, että kukahan tässä joutuu ulkoruokintaa vielä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte varmasti hyviä naapureita, kun annat otat ton noin hyvin.

Vierailija
2/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimita hoitolaan, lasku naapureille. Allergisen ei tarvitse kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin roudaat koiran hoitolaan, ja lasku matkailijoille, eivät kai ehtineet itse viemään.

Vierailija
4/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsuttelet, annat ruokaa ja käytät pari kertaa päivässä pissalla. Teillä on varmasti kivaa yhdessä. 😊

Vierailija
5/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan viedä koiran johonkin koirahoitolaan, naapuri varmasti maksaisi mielellään ruhtinaallisen laskun ja matkakulut.

Vierailija
6/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita perään viesti että tekevät tilisiirron sieltä taksista jotta on varaa ostaa ruuat, muussa tapauksessa viet koiran lähimpään löytöeläinkotiin, ei sekään ilmaista ole. Jäät muuten varmasti ilman korvausta.

Vierailija
7/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahotelliin, saavat sinne korvata ruhtinaallisesti koiranhoidosta.

Vierailija
8/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viimekesänä paria viikkoa ennen laskettua aikaa koiranhoitaja tuntemattomalle haukulle viikon. Facebookin hääryhmässä minulle tuntemattomalle naiselle oli tehty oharit hääviikonlopuksi + matkaksi ja säälin niin paljon, että otin koiran meille. :D

Vierailija
9/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat tuliaissuklaat palkkioksi..

Vierailija
10/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylempään että oharin teki siis heidän koiran hoitaja. :D

Vierailija
11/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkuperäinen hoitosuunnitelma saattaa vielä päteä. Hoitajalle on ehkä tullut jokin ylivoimainen este ja ilmestyy paikalle myöhemmin. 

Minulla on nyt hänen numeronsa, puhelin ei vain ole päällä. Koira on kiltti ja rauhallinen eli ei tässä muu nyt niin huoleta kuin tuo allergia. Lapset ovat innoissaan :)

Eli katsotaan nyt.. 

ap

Vierailija
12/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tää "ruhtinaallinen korvaus" on sitten tasoa lentikseltä ostettu toblerone...

Vierailija
13/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska tapaus loppujen lopuksi. Mutta kyllähän sitä pitää toisia auttaa. Teillehän voi tulla mielenkiintoinen kokemus tästä koiran kanssa vietetystä ajasta. Jos te ette pysty olemaan koiran kanssa, niin etsitte hyvän hoitajan tai viette koirahoitolaan.

Vierailija
14/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita perään viesti että tekevät tilisiirron sieltä taksista jotta on varaa ostaa ruuat, muussa tapauksessa viet koiran lähimpään löytöeläinkotiin, ei sekään ilmaista ole. Jäät muuten varmasti ilman korvausta.

Äh, kyllä tässä nyt koiranruokaan on varaa :)

Ja ovat kunnollisia, mukavia ihmisiä. Eivät he tätä kiusakseni tehneet, vaan ihan varmasti on aito hätätilanne. 

Matkalle lähtemättömyys olisi ollut varmaan parin tonnin tappio.  

Vierailija
15/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin nakannut koiran saman tien pihalle naapurin perään. Mutta en kyllä millään voi uskoa, että tämä voi olla totta.

Vierailija
16/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva tyyppi olet! Tsemppiä :)

Vierailija
17/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista touhua. Siis eivät antaneet avaintaan, että koira voisi oleskella välillä siellä omassa kotonakin ja voisitte hakea ruokaa ym.

Vierailija
18/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita naapurille ja kysy missä niiden vara-avain on. Voit muuttaa koiran luokse loman ajaksi, saat elintilaa ja silleen.

Vierailija
19/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme: varasuunnitelma mahd oharien varalle.

Naapuriapu voisi muutenkin olla yleisempää. Kukkien kastelu, kissojen hoito jne.

T. Kaupunkilainen

Vierailija
20/39 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkuperäinen hoitosuunnitelma saattaa vielä päteä. Hoitajalle on ehkä tullut jokin ylivoimainen este ja ilmestyy paikalle myöhemmin. 

Minulla on nyt hänen numeronsa, puhelin ei vain ole päällä. Koira on kiltti ja rauhallinen eli ei tässä muu nyt niin huoleta kuin tuo allergia. Lapset ovat innoissaan :)

Eli katsotaan nyt.. 

ap

Tuttavaperhe osti talon, jossa oli ollut koira. Perheen äidillä allergia. Talon perusteelliinen siivous ei riittänyt, piti irrottaa jalkalistat ja imuroida ne ja niiden taustat ennen kuin oireet helpottivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi