Mitä lääkäri sanoi teille keskenmenossa?
Millä sanoilla kertoi, että raskaus on mennyt kesken? Mitä seuraavaksi, kysyykö sairaslomasta tms?
Kommentit (9)
Sanoi, että hyvä kun kävi näin. Oletpa aika harvinaisen ruma. Teille ylipainoisille näitä muuten sattuu yhtenään.
Täältä ei löydy mitään. Todennäköisesti keskenmeno.
Peruin neuvola-aikaa ja kerroin keskenmenosta. Todella empaattisesti kysyi kuinka voin. Keskenmeno ei ollut minulle järkytys vaan ennemmin helpotus. Minulla oli juuri yksi vuotta täyttävä lapsi ja raskaus oli vahinko. Käytin ehkäisyrengasta ja olin unohtanut laittaa uuden renkaan.
Mietin pitkään teenkö abortin vai pidänkö lapsen. Varasin ajankin ja peruutin sen ja varasin uuden ja peruutin senkin. Lopuksi päätin että en tee aborttia mitta sitten luonto päätti puolestani.
Neuvolan täti oli selvästi helpottunut kun kuuli että keskenmeno ei ollutkaan kamala asia.
Elisako siellä kuvittelee keskenmenolla saavansa lääkäriltä sympatioita? Ei onnistu.
Jos ap:la on joku sellainen yritys nyt että yrittää jokseenkin tutulta lääkäriltä saada lohdutusta kun muut ei ymmärrä, niin ei onnistu. Usko pois, sä et saa sitä lohdutusta omalta mieheltä, lapsettomuuslääkäriltä, et keneltäkään. Lääkäri sitä paitsi suhtautuu ammattimaisesti, mutta otat sen tylytyksenä ja hermostut heti. Sulle nauraa koko poli!
Ei täällä näy mitään. Vieläkö aiotte yrittää?
Lapsettomuushoitojen jälkeen raskausviikolla 12, kun vuosin runsaasti. Vastasin, että no emme aio enää...
Miksi joku haluaa tietää että mitä lääkäri sanoi? Onko sillä väliä?
Maailmassa on muutenkin liikaa väkeä. Hyvä että kävi näin.
No, ei tässä ole mitään itkemistä, näitä sattuu ihan koko ajan. Maantaina kaavintaan.