Oletko ollut rintojen pienennysleikkauksessa?
Kiinnostaisi tietää mikä oli rintaliivikokosi ennen leikkausta?
Kommentit (15)
Olen käynyt.
Koko ennen leikkausta oli 80F yleisimmin, joskus G. Rintakudosta oli paljon ja rinnat roikkui ja sen roikkumisen takia oli niskavaivoja.
Leikkauksen jälkeen ei ole ollut niskat oikeastaan kertaakaan jumissa. Aikaa tästä leikkauksesta on nyt nelisen vuotta.
Koko on nyt 80D. Toivoin pienempiä mutta tyytyväinen olen näihinkin. Ei enää roiku eli ei paina hartioita.
Arpia ei edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Koko ennen leikkausta oli 80F yleisimmin, joskus G. Rintakudosta oli paljon ja rinnat roikkui ja sen roikkumisen takia oli niskavaivoja.
Leikkauksen jälkeen ei ole ollut niskat oikeastaan kertaakaan jumissa. Aikaa tästä leikkauksesta on nyt nelisen vuotta.
Koko on nyt 80D. Toivoin pienempiä mutta tyytyväinen olen näihinkin. Ei enää roiku eli ei paina hartioita.
Arpia ei edes huomaa.
Olen ollut. Kummastakin rinnasta lähti noin 700 grammaa. Leikkausarpi tuli noin metri yhteenlaskettuna ja arvet näkyvät edelleen. Olen silti tyytyväinen. Leikkaus maksoi kunnallisessa noin 70 euroa.
Olin, siitä on nyt 20 vuotta ja siihen aikaan ei ollut tarjolla oikeaa kokoa missään. Käytin 75e yleisesti, isompia jos jostain tuurilla löytyi. Oikea kokoni oli varmaankin luokkaa 65M. Sopivia liivejä olen käyttänyt vasta leikkauksen jälkeen. Tällä hetkellä 65G/H, ja siis ovat kuitenkin vielä pienemmät kuin ennen leikkausta.
Oho :o, luulin, että tarvis olla suuremmat rinnat pienennykseen. Itse olen harkinnut meneväni, mutta en haluais kovin pieniä rintoja silti.. Tyyliin joku kilo pois per rinta vois olla ok, mutta haluaisin tätä oikeestaan vaan esteettisistä syistä ja siksi, että rintojen tutkiminen (rintasyövän) olisi helpompaa. Niska, hartia tai selkäkipuja ei itselläni ole, nuorempana oli kun käytin huonoja liivejä. Rintani on nyt uk kokoa 34J/JJ ja Wikipedia mukaan tämän kokoiset rinnat painaa n. 4,8kg yhteensä..
Kun menin oli 70G ja navassa asti roikkuivat.tuska itse tisseissä kovin.rintakehässä myös kun ne piti sitoa ettei liikkuminen sattuisi liikaa...
Leikkauksen jälkeen 70B Jonkun vuoden,alkoi kerääntymään luonnollisesti läskiä sitte tisseihin,paino ollut muuten sama koko ajan eli normaali/ihanteellinen ja liikuntaa aina.
Leikkauksesta nyt n.9 vuotta,suht terhakat ja kauniit,70DD.
Jos on rintavaa mallia luonnostaan,läskiä tulee tisseihin vääjäämättä.
Kivut jäi tosiaan leikkauspöydälle...tunto hyvässä mielessä pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Arpia ei edes huomaa.Olen ollut. Kummastakin rinnasta lähti noin 700 grammaa. Leikkausarpi tuli noin metri yhteenlaskettuna ja arvet näkyvät edelleen. Olen silti tyytyväinen. Leikkaus maksoi kunnallisessa noin 70 euroa.
mikä oli koko?
Itsellä 75F ja roikkuvat mallit. Kiinnostaisi tietää siitä tuntopuolesta, että kuinka palasi tunto? Itselle on rinnat seksissä todella tärkeät. Siirretäänkö aina nännin paikkaa vai onko tämä urbaania legendaa, voiko alta ottaa kudosta/läskiä pois ja nostaa tissiä ylemmäs?
En ole synnyttänyt myöskään vielä, miten imetys onnistuisi jatkossa?
Hartiakipujen takia haluaisin mennä leikkaukseen
N31
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut. 75 E oli koko.
koko on varmaan jälkeen?
En ole.