Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!Olen 34v ja haluaisin että kaikki pitää minusta

Vierailija
11.03.2017 |

Haluaisin että kaikki sukulaiset, naapurit, kaverit ja ihan kaikki tykkäisivät minusta. Mietin pitkään jopa miksi joku ei tykännyt fb päivityksestäni. Olen varmaan aika outo, varautunut aluksi. Olen äiti ja ammatissa, joka vaatii tiettyä vakavuutta, mutta vapaa-ajalla olen kiinnostunut esim kissoista, sisustamisesta, hyvistä elokuvista, liikunnasta. olen tavallaan välillä lapsellinen, välillä vakava murehtija. Miten päästä eteenpäin ? Saatan surra pitkään ja miettiä syytä miksi vaikka joku etäinen serkku ei hyväksynyt kaveripyyntöä tai miksi naapuri ei juttele. Tuntuu että kaipaan muiden hyväksyntää, tai muuten olen hukassa. Mikä ihme tähän voi auttaa? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, kommentteja :(! Onko kenelläkään ollut samanlaisia ajatuksia?

Vierailija
2/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään :(?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsetuntosi tarpeeksi vahva? Kun on sinut itsensä kanssa, muiden tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole niin suurta merkitystä kuin mitä nyt aloituksestasi voi päätellä.

Tunnistan kyllä itsessäni vähän samoja piirteitä. Herkkyys, jota sinussa on, sen voi kääntää myös voimavaraksi.

Vierailija
5/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta tutulta. En oikein uskalla jakaa mitään somessa, kun pelkään että joku ei siitä tykkää tai vaikka vastaa jotenkin ikävästi. Päällimmäinen tunne on häpeä omasta kelpaamattomuudesta. En minä oikein kehtaa pyytää ketään kaveriksikaan vaan melkein kaikki ovat pyytäneet minut. Tietysti voi sanoa, ettei välitä muiden mielipiteistä, mutta kun se juuri on ongelma ettei osaa olla välittämättä. 

Vierailija
6/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta pääset alkuun. http://www.tunnelukkosi.fi

Kuulostaa tosi rasittavalta ja vaikealta elämältä, jos joudut koko ajan miettimään mitä muut miettivät ja yrität miellyttää kaikkia, paitsi itseäsi.

Vierailija
7/7 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelemaan olemaan tyytyväinen itsesi kanssa. Silloin et tarvitse muiden hyväksyntää. Ikä ja elämänkokemus tuo itsevarmuutta ja sitten ei ole niin riippuvainen muiden mielipiteistä. Onko sinua kiusattu koulussa tai mitätöity muuten?