Miten pysyä eropäätöksessä
Kun hyvät muistot valtaavat mielen? Kun käy toista sääliksi? Kun oma taloudellinen tilanne pelottaa? Järkevällä hetkellä mikään näistä syistä ei ylitä huonoja puolia ja laiminlyöntejä molemmin puolin.
Kommentit (28)
Vähän sama. Iskee kauhea ikävä ja yksinäisyys, mutta pitäisi vain terästää itsensä. Mutta miten?
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Iskee kauhea ikävä ja yksinäisyys, mutta pitäisi vain terästää itsensä. Mutta miten?
Muistele kaikkea eroon johtanutta kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Hetken se kirpaisee, mut niinhän kaikki elämänmuutokset.
Hetken? Mua on kirpaissut jo puolivuotta ja en ole Ap.Varmaan,kun eron jälkeen ei tullut poltettua siltoja.
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies kehiin,niin mä tein😀
Kerroin kaikki eropäätökseen johtaneet syyt hyvälle ystävälleni, jonka luona asuin ensimmäiset päivät yhteisestä kodista lähdön jälkeen. Kun heikko hetki iski, pyysin ystävääni muistuttamaan, miksi ero oli hyvä päätös. Toimi. :)
Vierailija kirjoitti:
Kerroin kaikki eropäätökseen johtaneet syyt hyvälle ystävälleni, jonka luona asuin ensimmäiset päivät yhteisestä kodista lähdön jälkeen. Kun heikko hetki iski, pyysin ystävääni muistuttamaan, miksi ero oli hyvä päätös. Toimi. :)
Tein samoin ja lisäksi,kun heikko hetki iski niin oli lupa soittaa ystävälle,joka taas puhui järkeä mun päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos epäröisin, odottaisin.
Kuinka kauan?
Älä liian kauan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies kehiin,niin mä tein😀
Olen seurustellut vain kerran elämässäni, joten en todennäköisesti tule seurustelemaan enää. Miehiä ei kasva kuin sieniä metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten polttaa sillat?
Miksi polttaa sillat?
"Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin" V.A.Koskenniemi
Yksin olen ollut jo suhteessa ja molemmilla omat kaverit. Mies löysi kavereistaan uuden naispuolisen sydänystävän ennen eroamme.
Pitää muistaa syyt eroon. Yleensä ne eivät ole heppoisia. Mun mies väkivaltainen ja taloudellisesti hyväksikäyttävä. Silti voi tulla kyseeseenalaistamisen hetkiä vaikka tietää ettei mitään järkeä.
Akateeminen aviovaimo vakityöllä.
Päätät pysyä. Et juo kännejä joten et tule soittaneeksi ja pyytäneeksi takaisin humalassa