Tykkääkö kukaan mies normaalivartaloisesta naisesta?
Olen törmännyt siihen, että kroppani on miehistä väärän kokoinen. Osa haikailee sellaista bmi 18 varsamaista, hentoa naista ja osa hekumoi kurvikkaasta, selvästi pyöreästä naisesta. Mietin, tykkääkö kukaan mies ihan normaalivartaloisesta naisesta? Oma bmi:ni on 22, liikun säännöllisesti ja keho on kohtuullisen naisellisen näköinen.
Kommentit (37)
Jos olet pötkylämainen, kannattaa etsiä elämään muuta sisältöä kuin parisuhde.
Kaikki pitävät omasta mielestään normaalivartaloisista naisista. Feministisen määritelmän mukaan normaalivartaloinen nainen (BMI > 35) ei viehätä kovin monia.
Kieltämättä tuollainen perus pötkylä ei oikein sytytä. Pitää olla mallin muotoinen tai sitten kim kardashianin muodot jos BMI tosiaan lähellä 22.
Tällä palstalla kannattaa tosiaan kysyä kysymyksiä just tuohon tyyliin eli ei ei ei !
Kukaan ei minkään mittojen mukaan toista rakasta tai arvosta vaan sen mukaan miten sut tuntevat ja tietävät. Ethän sä itsekään tykästyisi miehiin pelkästään mittojen perusteella vai?
Olet rakastettu ja rakas. Älä huoli mistään. Kaikki järjestyy aikanaan.
Mä veikkaisin et monia miehiä tollanen kroppa viehättää, mut nää pajunvitsojen ja rehevien ystävät pitää vaan meteliä itsestään.
Eikö Marilyn Monroe ollu normaalipainoinen ja aika monesta kuuma tapaus?
Tapasin mieheni 24v sitten. Painoin silloin 65kg. Pituutta oli 168cm. Eli olin juuri tuollainen auht normaalin kokoinen, mutta omasta mielestäni todella iso, koska kaikki kaverini painoivat noin 10kg. vähemmän. Nyt ikää 46v ja painoa 78kg. Mieheni mielestä olen aina ollut täydellinen, vähän pyöreä. 22v vähän pyöreä oli vain reilu 10kg vähemmän. Eli varmaan riippuu myös iästä. Tänä päivänä tuo 65kg olisi aivan liian vähän. Jaksaa kyllä sanoa, että yhtään en saa laihduttaa :)
Niin ja mies itse on hoikka ja urheilullinen. Itsekin käyn 4krt/vko salilla, joten paljon paremmassa kunnossa olen kyllä kuin silloin 22v.
Tottakai löytyy läjäpäin miehiä, joita kiinnostaa. Itseäni kiinnostaa keijumaisen siro nainen. Sellainen vain tuntuu sylissä paljon paremmalta kuin jykevä nainen. Minullakaan ei ole mitkään paksut käsivarret ja isot kädet tai leveät reidet, joten iso nainen tuntuu liian isolta. Tuntuu todella hyvältä laittaa käsi kapeavyötäröisen naisen vyötärön ympärille. Tuntuu, että käsi kuuluu siihen.
Jos jotain oon oppinu, miehet on tosi huonoja arvioimaan naisten painoa. Monenlaiset naiset siis menee käytännössä, ei mies erota painatko 55 vai 65 kg.
Olen melko varma, että kuulun suureen enemmistöön, jota viehättää normaalipainoinen nainen. Kurvikkuus on tietysti aina plussaa, eli mitä suurempi lantion ja vyötärön suhde, sen parempi.
Kyllä tykkää jos osaa tehdä ruokaa,kasvot kivat,hyvät tissit,pitäisi minusta ja osoittaisi sen vielä jotenkin ja seksiäkin olisi.
Laita ap alastonkuva jakoon.
Jos sulla sattuu ap vielä olemaan jonkinlainen tiimalasivartalo ni todella hyvältä kuulostaa :)
Ei.