Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää! Tänään yksin baariin. Kannustakaa mammat

Vierailija
11.03.2017 |

Ei ole kaveria saatavilla, mutta haluan ihmisten ilmoille niin paljon,että pakko mennä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuttuasi sisään kouraiset ensimmäistä vastaantulevaa miesasiakasta haarojen välistä, tuijotat intensiivisesti silmiin ja sanot: "sä oot nyt mun."

Vierailija
2/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula karaokessa Aikuinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Jos vielä vetäisin "oon kolmekymppinen" koska sen ikäinen mä oon.

Aika uskalias toi eka ehdotus, ei ehkä pysty....

Vierailija
4/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go mamma go!!!

Vierailija
5/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juma, joku jännämies pääsee taas pakaroitaan heiluttamaan palstamamman jalkojen välissä!

Vierailija
6/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa. Laita parasta allesi, sillä on nimittäin ratkaiseva merkitys itsetunnolle, että laittaa seksikkäät alusvaatteet. Ihan siitä riippumatta, onko toiveissa että joku ne illan päätteeksi näkisi tai ei.

Vierailija
7/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedät änkyräkännit, koeta kuitenkin olla kusematta housuihisi. Se on suurimmalle osalle miehistä aikamoinen show stopper.

Hauskaa iltaa!

Vierailija
8/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee! Mäkin olin muutama viikko sitten yksin yöelämässä. En tiedä, mitä etsit, mutta jos sitä ilmeisintä (miestä) niin mahdollisuudet on hyvät. Ne uskaltaa tulla jutteleen paremmin, kun et oo ison kaveriporukan ympäröimänä.

Vierailija
9/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin liikkeelle, muista hymyillä. Älä häpeile ja nolostele, et herätä yksin liikkuessasi niin paljon kummastusta kuin ehkä omassa päässäsi luulet. Älä tuijota liikaa puhelinta vaan seuraile muita ihmisiä.

Ja terve itsesuojeluvaisto tietenkin käyttöön, kun ei ole kaveriakaan vahtimassa, eli älä juo liikaa, älä jätä juomia vahtimatta tai laukkua lojumaan minnekään, ja jos seuralaiset tuntuvat epämääräisiltä, niin poistu seurasta jne.

Vierailija
10/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeee!!

Vierailija
11/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedät änkyräkännit, koeta kuitenkin olla kusematta housuihisi. Se on suurimmalle osalle miehistä aikamoinen show stopper.

Hauskaa iltaa!

Tämä on hyvä neuvo,olen itsekin koettanut sitä noudattaa.

Pikkuhousunsuojat, terveyssiteet ja tenaleidit karkoittavat niin ikään uroot tiehensä.

Vierailija
12/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa!

Mä olin viime viikonloppuna yksin, kun kaveri tuli kipeäksi. Olin jo laittanut itseni ja ottanut sopivasti pohjia, että uskalsin lähteä yksin. Olikin todella hauskaa. Törmäsin polttariporukkaan, jonka mukana kuljin loppu illan. Oli todella hauskaa, ja nyt olen viestitellyt tämän viikon tulevan bestmanin kanssa. Itse asiassa, jos olisin kaksin kaverin kanssa lähtenyt, niin oltaisiin varmaan vaan höpötelty keskenämme. 

Vierailija
13/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jännittää? Pelekääkkönä immeisiä vai

Vierailija
14/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on kevättä ilmassa. Kaikenlaisia otuksia liikkeellä. Pidä itsestäsi huolta ja iloitse.

Vierailija
15/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja mietin uskaltaisinko lähteä yksin baariin. En edes tiedä minne menisin, kun näissä lähiön epämääräisissä baareissa en ole juuri käynyt ja keskustassa tunnen vai sellaisia paikkoja, joihin mennään istumaan omalla porukalla, eikä niissä tutustu uusiin ihmisiin.

Vierailija
16/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaveria saatavilla, mutta haluan ihmisten ilmoille niin paljon,että pakko mennä.

= Haluat jännämiehen takapuolen laskemaan ja nousemaan rytmikkäästi jalkoväliisi.

Vierailija
17/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!!!! aus xoxo be strong ;) & have fun!!

Vierailija
18/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiva kun ootte niin innokkaasti myötäelämässä :D lähden kohta hakemaan pari alkukaljaa! Ap

Vierailija
19/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Vinkkinä, vaihda maisemaa jos tulee epämukava fiilis. Hyvällä fiiliksellä liikkeelle ja vaikka jonkun porukan jatkoksi vaan, ketkä vaikuttaa olevan lähestyttäviä!

Vierailija
20/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja mietin uskaltaisinko lähteä yksin baariin. En edes tiedä minne menisin, kun näissä lähiön epämääräisissä baareissa en ole juuri käynyt ja keskustassa tunnen vai sellaisia paikkoja, joihin mennään istumaan omalla porukalla, eikä niissä tutustu uusiin ihmisiin.

Yksin baarissa oleva mies on todella epäilyttävä naisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme