Jännittää! Tänään yksin baariin. Kannustakaa mammat
Ei ole kaveria saatavilla, mutta haluan ihmisten ilmoille niin paljon,että pakko mennä.
Kommentit (29)
Hyi hitto. Jos vielä vetäisin "oon kolmekymppinen" koska sen ikäinen mä oon.
Aika uskalias toi eka ehdotus, ei ehkä pysty....
Ai juma, joku jännämies pääsee taas pakaroitaan heiluttamaan palstamamman jalkojen välissä!
Pidä hauskaa. Laita parasta allesi, sillä on nimittäin ratkaiseva merkitys itsetunnolle, että laittaa seksikkäät alusvaatteet. Ihan siitä riippumatta, onko toiveissa että joku ne illan päätteeksi näkisi tai ei.
Jos vedät änkyräkännit, koeta kuitenkin olla kusematta housuihisi. Se on suurimmalle osalle miehistä aikamoinen show stopper.
Hauskaa iltaa!
Hyvin se menee! Mäkin olin muutama viikko sitten yksin yöelämässä. En tiedä, mitä etsit, mutta jos sitä ilmeisintä (miestä) niin mahdollisuudet on hyvät. Ne uskaltaa tulla jutteleen paremmin, kun et oo ison kaveriporukan ympäröimänä.
Avoimin mielin liikkeelle, muista hymyillä. Älä häpeile ja nolostele, et herätä yksin liikkuessasi niin paljon kummastusta kuin ehkä omassa päässäsi luulet. Älä tuijota liikaa puhelinta vaan seuraile muita ihmisiä.
Ja terve itsesuojeluvaisto tietenkin käyttöön, kun ei ole kaveriakaan vahtimassa, eli älä juo liikaa, älä jätä juomia vahtimatta tai laukkua lojumaan minnekään, ja jos seuralaiset tuntuvat epämääräisiltä, niin poistu seurasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos vedät änkyräkännit, koeta kuitenkin olla kusematta housuihisi. Se on suurimmalle osalle miehistä aikamoinen show stopper.
Hauskaa iltaa!
Tämä on hyvä neuvo,olen itsekin koettanut sitä noudattaa.
Pikkuhousunsuojat, terveyssiteet ja tenaleidit karkoittavat niin ikään uroot tiehensä.
Hauskaa iltaa!
Mä olin viime viikonloppuna yksin, kun kaveri tuli kipeäksi. Olin jo laittanut itseni ja ottanut sopivasti pohjia, että uskalsin lähteä yksin. Olikin todella hauskaa. Törmäsin polttariporukkaan, jonka mukana kuljin loppu illan. Oli todella hauskaa, ja nyt olen viestitellyt tämän viikon tulevan bestmanin kanssa. Itse asiassa, jos olisin kaksin kaverin kanssa lähtenyt, niin oltaisiin varmaan vaan höpötelty keskenämme.
Mikä jännittää? Pelekääkkönä immeisiä vai
Tuntuu että on kevättä ilmassa. Kaikenlaisia otuksia liikkeellä. Pidä itsestäsi huolta ja iloitse.
Minä olen mies ja mietin uskaltaisinko lähteä yksin baariin. En edes tiedä minne menisin, kun näissä lähiön epämääräisissä baareissa en ole juuri käynyt ja keskustassa tunnen vai sellaisia paikkoja, joihin mennään istumaan omalla porukalla, eikä niissä tutustu uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaveria saatavilla, mutta haluan ihmisten ilmoille niin paljon,että pakko mennä.
= Haluat jännämiehen takapuolen laskemaan ja nousemaan rytmikkäästi jalkoväliisi.
ONNEA!!!!!! aus xoxo be strong ;) & have fun!!
Ai kiva kun ootte niin innokkaasti myötäelämässä :D lähden kohta hakemaan pari alkukaljaa! Ap
Tsemppiä! Vinkkinä, vaihda maisemaa jos tulee epämukava fiilis. Hyvällä fiiliksellä liikkeelle ja vaikka jonkun porukan jatkoksi vaan, ketkä vaikuttaa olevan lähestyttäviä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja mietin uskaltaisinko lähteä yksin baariin. En edes tiedä minne menisin, kun näissä lähiön epämääräisissä baareissa en ole juuri käynyt ja keskustassa tunnen vai sellaisia paikkoja, joihin mennään istumaan omalla porukalla, eikä niissä tutustu uusiin ihmisiin.
Yksin baarissa oleva mies on todella epäilyttävä naisten mielestä.
Astuttuasi sisään kouraiset ensimmäistä vastaantulevaa miesasiakasta haarojen välistä, tuijotat intensiivisesti silmiin ja sanot: "sä oot nyt mun."