Poikaystävä ei kyennyt ja ero tuli
Oon jäänyt miettimään, missä oli vika. Oli nuori mies, mutta yhden kerran jälkeen piti olla usea päivä (!!!) välissä, että pystyi uudelleen. Sitten kun suhde alkoi hiipua, ei kyennyt ollenkaan. Sen tavallaan ymmärrän. Mutta missä vika, kun alkuhuumassa rakastuneena oli tuo yksi kerta - monta päivää väliä -tahti?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan pysty. Ei miehenikään ja aviossa olemme olleet 15v. Pettänyt en ole kertaakaan.
Mikä on vialla? Mulla menis kyllä hermot tommosen eunukin kanssa.
Sinulla aika seksikeskeistä?
Kaikki mikä toimii, voi myös olla toimimatta. Muu läheisyys korvaa paljon.
Mies on minulle huikean rakas, tärkeä, hyväkäytöksinen, huomioiva, kannustava ja tukeva.
Ei toista ihmistä voi noin vaan lempata pois ja en haluakaan.
No täällä on lähinnä ihmetelty mikä on vialla mutta kukaan ei tunnu tietävän.
Onko kellään tietoa, missä vika? En oo ap, mutta yhdellä hellulla oli samanlainen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä kommentteja. Mutta te olettekin naisia.
Mikä täällä on muka törkeää? Jos mies on viallinen, niin siitäkö ei saa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa, missä vika? En oo ap, mutta yhdellä hellulla oli samanlainen ongelma.
Jos hormonitasot ovat liian matalat, ei kiihotu vaikka mikä olisi, tai kiihottuu harvemmin kuin senikäinen ns. normaalitasoilla varustettu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan pysty. Ei miehenikään ja aviossa olemme olleet 15v. Pettänyt en ole kertaakaan.
Onko susta sitten ok, jos miehesi lemppaa sinut, jos sairastut/vammaudut tai jostain muusta syystä hän kokee seksielämän riittämättömänä.
No ei kai tuossa oo siitä kyse. Vaan alunperin on kykenemätön, niin ei oo kauheen haluttava ukko. Kukaan ei siis tiedä, mikä sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jo sitä ennen eunukki menettäisi hermonsa siihen, että joku nainen on niin tyhmä, että luulee eunukin kykenevän yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä kommentteja. Mutta te olettekin naisia.
Mikä täällä on muka törkeää? Jos mies on viallinen, niin siitäkö ei saa puhua?
Munaton. Kaappihomo. Eunukki.
Asiallista keskustelua? Te naiset ette edes tajua kuinka törkeitä olette. Tyhmiä olette.
Yleensä nuoret miehet on kuin kaneja. Jos ei pysty, ei oo kaikki kunnossa. Lääkäriin?
Onko mahdollista, että ex-poikaystäväsi olisi väärinkäyttänyt alkoholia tai lääkkeitä tai peräti huumeita? Hyvin yleinen sivuvaikutus on impotenssi.
Toinen mikä tulee mieleen on se, että hänen on tullut masturboitua vähän liikaa ja keho on tottunut siihen. Sitten tavallinen seksi ei tunnu miltään.
Ei käyttänyt mitään aineita, mutta jos oli esim. antibioottikuurilla, sitten ei pystynyt lainkaan. Ap
tää taitaa olla sama tarinoitsija joka keksi noi stalkkaus+lapsi -jutut
Pukeutuuko hän tyylikkäästi? Jos pukeutuu, hän on hyvin todennäköisesti homo. Jos pukeutuu huonosti, todennäköisesti masentunut, testosteronitasot matalat yms.
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, missä oli vika. Oli nuori mies, mutta yhden kerran jälkeen piti olla usea päivä (!!!) välissä, että pystyi uudelleen. Sitten kun suhde alkoi hiipua, ei kyennyt ollenkaan. Sen tavallaan ymmärrän. Mutta missä vika, kun alkuhuumassa rakastuneena oli tuo yksi kerta - monta päivää väliä -tahti?
Munahaukka
Liiallista itsetyydytystä. Pitäisi miehenkin hoksata, että mikäli seksiä on tarjolla monta kertaa päivässä ei paukkuja kannata tuhlata vielä sen lisäksi käteenvetoon.
Se ei taida olla mahdollista.