Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsisin irti ihastumisestani yhteen ihanaan naiseen?

Vierailija
11.03.2017 |

Oon ihastunut yhteen ihanaan viisikymppiseen naiseen, mutta en voi koskaan saada häntä. Olen ihan rikki ja palasina -- kaipaan ja ikävöin häntä jatkuvasti. En ole koskaan elämäni aikana ollut näin ihastunut keneenkään. En ole aiemmin ihastunut muutenkaan naisiin; olen siis itsekin nainen ja ex-hetero sekä ihastustani paljon nuorempi. Voih, miksi mulle kävi näin ja miten mä pystyisin unohtamaan hänet? :'( Hän on niin täydellinen, kaunis, älykäs, lempeä ja suloinen, että ajattelen häntä vain jatkuvasti. :/ Help!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta kohteena viisikymppinen mies. Miksi ajattelet, ettet voi saada häntä?

Vierailija
2/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne, mutta kohteena viisikymppinen mies. Miksi ajattelet, ettet voi saada häntä?

Hän on ilmaissut, ettei valitettavasti voi edetä asiassa lainkaan. :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ihan totta, nyt menet ja ihastut johonkin toiseen naiseen!!!

Vierailija
4/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja miksei hän voi edetä?

Vierailija
5/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ilmaissut, ettei valitettavasti voi edetä asiassa lainkaan. :'(

Ei voi edetä, mutta onkohan kuitenkin ollut ihastunut sinuun?

Sama tilanne tuossakin kuin minulla. Jos haluat unohtaa, niin sun täytyy torpata ihan kaikki nyt mikä liittyy häneen. Itse tietoisesti lakkasin liikkumasta siellä missä saatoin törmätä tähän mieheen, poistin hänen numeronsa, heitin pois yhden korun joka hänestä muistuttaa.. Kaikki sellainen pois, mikä tuo hänet mieleen. Hyvästele hänet myös sun mielessä, jos voit niin myös oikeassa elämässä. Päästä irti, kävele pois.

Sitten seuraa suruvaihe. Saat surra rauhassa, sinun ei ole pakko jaksaa nähdä ihmisiä jos et halua.. Tee niitä asioita joita jaksat ja joista tulet iloiseksi.