Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten av mammat ovat niin rikkaita

Vierailija
11.03.2017 |

Tillillä aina vähintään 20 000€, hirveä osakesalkku, hyvin tienaava mies ja ehkä pari sijoitusasuntoa. Hyvin on varaa olla kotona kaiket päivät ja viettää aika palstalla. Välillä voi käydä imettämässä lasta vaikka ravintolassa kaiken kansan nähtävillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten hoksannut, että täällä on monenikäisiä naisia?

Vierailija
2/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan yhdistelet eri kirjoittajia? Tällä palstalla on paljon kävijöitä eivätkä kaikki ole äitiyslomalaisia. Joillain - kuten allekirjoittaneella - on asuntolainat ollut maksettuna jo aikoja sitten ja lapsetkin jo maailmalla. Vanhuuden varalle pitää olla jotain, jolla voi aikanaan hankkia itselleen palveluita, kun yhteiskunnan tarjoamat palvelut vähenevät jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole rikas, mutta hyvin toimeentuleva, koska menot on pienet. Onhan täällä köyhiäkin, varmaan ihan kaikkea sikinsokin.

Vierailija
4/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten elintaso ja varallisuus on noussut. Nykyisin ihan pienituloisetkin osaa tehdä hyviä sijoituksia pörssiin ja rikastuvat sillä tavalla. Ihan normimeininkiä.

Vierailija
5/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla tuntuu olevan varakas mies.

Vierailija
6/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat olleet jo pitkään hyvätuloisia, asunto maksettu,  ja kolme lasta maailmalla. Mökkilainan hoitamisen lisäksi rahaa jää mukavasti moneen muuhunkin juttuun. Kovasti sen eteen vaan joutuu töitä tekemään, kun ei voi oman firman kautta tuloja kierrättää, kuten lekurit.

Vierailija
7/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä enää imettele, teinini eivät taitaisi olla asiasta innoissaan. Töissäkin käyn ihan arkipäivisin. Silti ehdin palstailla sopivasti, täällä on viihdyttävää :D

terveisin keski-ikäinen, varakas palstalainen

Vierailija
8/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikkeus. Olen keskituloinen työssäkäyvä nainen. Tilillä max 2000 euroa rahaa, useimmiten vähemmän. Ei sijoitusasuntoja. Omasta asunnosta on rutkasti velkaa. Mies myös keskituloinen.

Vierailija
9/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varallisuuteni on kertynyt siitä, että asunto- ja mökkilainat on maksettu jo aikaa sitten. Lisäksi olen saanut kummankin vanhempani perinnön veljeni kanssa, jota ei kiinteä omaisuus kiinnostanut, niinpä sain pari sijoitusasuntoa varsin edulliseen hintaan.

Ei ole ollut työttömyyttä tai sairautta.

Mutta ehkä kaikkein merkittävin syy varallisuuteeni on se, ETTÄ OSAAN LASKEA. Menot eivät ole milloinkaan ylittänyt tuloja. Naimisissa ollessani mieheni halusi vaihtaa vähemmän kuormittavaan mutta pienempi palkkaiseen työhön. Silloin laskettiin elintasoa ja muutettiin halvempaan asuntoon.

Mutta siis vähän järkeä ja onnea, niin kyllä tänä päivänä varallisuutta on mahdollisuus saada

Vierailija
10/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poikkeus. Olen keskituloinen työssäkäyvä nainen. Tilillä max 2000 euroa rahaa, useimmiten vähemmän. Ei sijoitusasuntoja. Omasta asunnosta on rutkasti velkaa. Mies myös keskituloinen.

Olet suuri poikkeus, sillä olet kaiken isäksi rehellinen:DDD

diggaan sua, voisit olla ystäväni.

Vierailija
11/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-lisäksi eikä isäksi-;DDDDDDD

Vierailija
12/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin odotan kuin kuuta nousevaa mun rikasta elämää. Se on vain vielä monen mutkan takana :(( Isäni lupasi kaiken perimänsä omaisuuden minulle kun hänestä aika jättää, mutta nyt onkin käynyt niin, että isän uusi puoliso omistaa yhdessä jotain ja avioehtoakaan ei ole, eikä kaikessa isän perimässä omaisuudessa ole avioehtosuojaa.... Niin että ihan vitun kinkkiseksi menee katsoa, mitä mä saan. Lisäksi isä elää kalliissa hoivakodissa, joka syö tuloja. Vaikkei enää elämänsä ole kuin alamäkeä. Mulla sen sijaan kaksi lasta ja mies, joka ei ole töissä, meillä ois rahantarve suuri :( En niitä muuten kaipais, mutta kun isä itse halusi niin. Nyt ei ahne vaimo anna isän antaa minulle mitään. Eikä nyt puhuta kymppitonneista.

Vierailija
13/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen ja omistan muutamia asuntoja. En omista fb tiliä, twitteriä enkä instaa jne koska en ole julkkis ja en jaksa finninaamaisia hakkereita mutta joskus vapaa-ajalla notkun netissä. En koe olevani rikas verrattuna moniin tuttaviini. Syön budjetilla ja kasvatan mm. yrttejä ja perunoita. Aloitin työt 16v ja tuosta on jo parikymmentä vuotta aikaa.

Vierailija
14/14 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli: sinun logiikkasi mukaan ne ketkä kertovat olevansa vähissä varoissa puhuvat totta ja ne ketkä kertovat olevansa varakkaita valehtelevat.

Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä