Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut kolme vuotta ilman seksiä...

Vierailija
11.03.2017 |

Exäni jätti minut toisen takia ja aloin puoli vuotta sen jälkeen seukata miehen kanssa, jonka kanssa seksiä oli vain pari kertaa ihan alussa. En ole edes masturboinut kolmeen vuoteen.
Nyt tuntuu, että pää sekoaa ja olisi ihana löytää joku kunnon mies, mutta taidan olla jo liian vanha? Onko kohtalotovereita tai neuvoja? N49

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole ketään kohtalotoveriako?

Vierailija
2/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyy. mä oon ollut 20 vuotta ilman seksiä ...  ja eikä se tilanne valittamalla parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 2,5 vuotta ja olen kuitenkin naimisissa. Mies ei vain halua.

Vierailija
4/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ilman seksiä toisen kanssa yli viisi vuotta. Yhdenillan jutut ei kiinnosta ja se uuden parisuhteen löytyminenkin tuntuu vaikealta, kun ei Tinderit jaksa innostaa T. myös N49

Vierailija
5/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman seksiä 13 vuotta ja en edes mieti mokomaa. N 54.

Vierailija
6/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita ilmoitus iskuri.net, varmasti löytyy miehiä yllinkyllin auttamaan. Jos siis olet vain seksiä vailla.

Vierailija
7/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta ilman. Pian on ehkä mahkuja saada, kun lähdetään exän kanssa matkalle ja asutaan samassa hotellihuoneessa.

Ilman siksi, ettei enää huvita kokeilla seksiä uusien kanssa. Masturbointi on tärkeää kyllä.

N54

Vierailija
8/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta ilman seksiä ja olen päälle nelikymppinen. Ne naiset, joista olen kiinnostunut ja uskallan lähestyä, eivät ole kiinnostuneet minusta. Olen menettänyt toivoni jo vuosia sitten ja elän vain, koska kuolemastani aiheutuisi muille ihmisille ylimääräistä harmia.

Vierailija
9/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 2,5 vuotta ja olen kuitenkin naimisissa. Mies ei vain halua.

Moni nainen haluaisi juuri tuollaisen miehen!

Vierailija
10/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä ei ole terveellistä elää. Miehelle säännöllisen tiheä ejakulointi on terveydelle ja hyvinvoinnille kriittisen tärkeää, mutta naisellekin säännöllisestä seksistä on paljon hyötyä. Sooloseksikin on seksiä ja tuottaa samat terveyshyödyt. Kokonaan seksittömyys on aina oma valinta - erittäin huono sellainen.

Vierailija
11/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piece of cake. Minä oon ollu kymmenen vuotta ilman. Siihen tottuu ajan mittaan.

Miestä ei kiinnosta, ei halua mitään läheisyyttä - ei oo halunnut kymmeneen vuoteen. Eikä halua puhua asiasta. Lähtee ulos jos otan puheeksi. Ei jaksa kuunnella kuulemma jankutusta.

Vierailija
12/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas reilu 2v. Ihan hullut himot on ja runkkailen melkein joka päivä ja kohtaa kelpaa kuka tahansa aisankannattaja tuikkaamaan. Eipä ollut aikoinaan avioliitossa tätä vaivaa. N45

Vierailija
13/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6h ilman seksiä ja taas tekis mieli :)

Vierailija
14/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme että teidän ukot lähtee ja jättää teidät jos ei seksi kiinnosta!

Vierailija
15/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 3 vuotta ilman seksiä. Nyt eroamassa. Ei kiinnosta irtoseksi, tai yhden illan jutut, parisuhteen haluaisin, vaikka entisestäkään vielä virallisesti ole päässyt eroon. Harkinta-aikaa pukkaa.