Työmatkalla samassa hotellihuoneessa työkaverin kanssa-pieraisin!!!
Työmatkalla jouduimme majoittumaan samaan huoneeseen kuuman työkaverini kanssa.. (hän mies, minä nainen) Nukuimme eri puolilla huonetta. Koko illan mahassani oli pyörinyt majoneesikastike, jota söin illallisella lohen kanssa. Pieraisin kovan tröööööt pierun kun olin maannut sängyssä 10min. Mies oli varmasti hereillä. Ei kuulunut edes kuorsausta tai tuhinaa kun vahinko tapahtui. Pysyin hiljaa ja esitin nukkuvaa.. Aamulla mietin että hän näkee minut vain pierupyllynä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että työmatkalla joutuu työkaverin kanssa samaan huoneeseen? Ja vielä eri sukupuolta olevan kanssa.
En usko.
En tarvitse uskomustasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että työmatkalla joutuu työkaverin kanssa samaan huoneeseen? Ja vielä eri sukupuolta olevan kanssa.
En usko.
Säästämistä. En oo ap, mut mäkin oon ollut työmatkalla miespuolisen työkaverin kaa samassa huoneessa, oli vielä tuplasänky. En oo oikein voinut kieltäytyäkään, kun sit sit olisin työpaikalla "hankala nainen". Ollaan kyllä monesti työkavereiden kanssa puhuttu, että toi ei kyllä oo ok, mut minkäs teet, kun jos alat valittaa aika nopee lennät firmasta ulos.
Missä paskapuljussa oikein oot töissä jos ei oo varaa omaan huoneeseen? Ei ole oikein tuollainen kun ei ole mitään mahiksia rentoutua kunnolla ja piereskellä rauhassa. Moni varmaan sais edes nukuttua tuossa tilanteessa. Miksi ihmiset suostuu kaikkeen työpaikoilla? Vielä eri sukupuolta olevan kanssa samaan huoneeseen, tiedä mitä joku sais päähänsä yöllä yrittää. Huh kaikkee sitä työn nimissä onkin.
provo
kukaan ei työmatkalla majoitu eri sukupuolta olevan työtoverin kanssa samaan huoneeseen
Ollaan matkailualan firmassa töissä ja työn nimissä nukuttu teltassa yhdessä niin miksei myös hotellihuoneessa jossa etäisyys on paljon suurempi? :D
0/5. Miehiä ja naisia ei laiteta työmatkoilla samaan huoneeseen eikä kehitysvammaisilla ole työmatkoja. Menkää lapset muualle leikkimään.
En usko.