Negatiiviset sukulaiset
Saako laittaa porttikiellon? Alan olla totaalisen kypsä. Elämme ruuhkavuosia. Koti ei aina ole tip top. Puhdas se on koska käy siivooja. Flunssakierteissä ollaan ja nuorin, astmalapsi, sairastaa paljon.
Olen kurkkuani myöten täynnä sukulaisten asennetta. He löytävät aina jotain vikaa. Aina. Milloin silmiin on osunut vanhentuneella päivämäärällä maustepurkki. Milloin päivitellään petaamattomia sänkyjä. Milliin huolestutaan esikoisen laihuudesta ja kuopuksen lihavuudesta tai päinvastoin. Jouluna ei ollut kokattu ja huomioitu tarpeeksi kaikkia dieettirajoitteisia, lasten synttärit on vääränlaisia. Työnikn hoidan väärin ja kansalaiskoulupohjalta neuvotaan suvereenisti miten akateeminen asiantuntijan pitää toimia. Saan listoja kaikista puutteista mitä kyläreissulla on havaittu ja missä kaikessa menee metsään.
Ja niin edelleen.
Saanko vaan sanoa että ollaan taas yhteyksissä joskus 20 vuoden päästä?
Kommentit (5)
Siis täh?
"Saan listoja kaikista puutteista mitä kyläreissulla on havaittu ja missä kaikessa menee metsään."
Onko kyseessä sinun vai miehesi vanhemmat? Minkä ikäisiä? Pitävätkö omat kotinsa tip-top kunnossa?
Oletko jo sanonut kokevasi käytöksen loukkaavana?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?
"Saan listoja kaikista puutteista mitä kyläreissulla on havaittu ja missä kaikessa menee metsään."
Onko kyseessä sinun vai miehesi vanhemmat? Minkä ikäisiä? Pitävätkö omat kotinsa tip-top kunnossa?
Minun. Ikähaarukka on laaja. Ja kyllä, meillä on aina ollut suvussa siistit ja kauniit kodit. Mutta myös kotiapulisia jne.
Ei sanominen mitään auta, olen vain kuulemmq "hankala".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?
Minun. Ikähaarukka on laaja. Ja kyllä, meillä on aina ollut suvussa siistit ja kauniit kodit. Mutta myös kotiapulisia jne.
Ei sanominen mitään auta, olen vain kuulemmq "hankala".
Ap
Kyllä hankaluus on nyt ihan vanhempien puolella. Pyydä olemaan hiljaa, jos ei ole muuta sanottavaa kuin moittia.
Sana on vapaa.