Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on näköjään sitten jätetty

Se jätetty osapuoli
11.03.2017 |

Muutaman vuoden seurustelun jälkeen.
Ei tämä nyt ihan täytenä yllätyksenä tullut, sillä suhteemme on mennyt alamäkeä jo viimeisen vuoden, koska mies ihastui toiseen naiseen. Heillä oli työpaikkaromanssi, joka ei käsittääkseni kuitenkaan mennyt flirttiä pitemmälle. Mieheni olisi ollut valmis vakavampaankin suhteeseen, mutta nainen ei jättänyt miestään ja muutti toiselle paikkakunnalle.
Mieheni kännissä vielä lähetteli naiselle viestejä ja soitteli, kunnes naisen aviomies teki siitä stopin.

Mieheni masentui ja muuttui ilkeäksi MINUA KOHTAAN? Ikäänkuin minä olisin ollut syypää hänen romanssinsa loppumiseen. Seksi välillämme loppui viime vuoden puolella.
Minulle tuli tunne, että mies yrittää kostaa minulle mielipahansa? Hän käyttäytyy kuin pikkukakara.

Hän kun on selvästi siis sairastunut masennukseen, olisin halunut olla hänen tukenaan. Mutta en tietenkää suostu miksikään sylkykupiksi.

Eilinen osoitti, että tämä oli nyt tässä. Minulle osoitettiin ovea JA OLEN HELPOTTUNUT mutta vain omasta puolestani. Miehen puolesta olen huolissani.
Edessä on 2 viikon talviloma, joka oli suunniteltu yhteiseksi jo viime kesänä.

Mies ilmeisesti ryyppää, murehtii ja kieriskelee itsesäälissä. Minä puolestani lähden laskettelulomalle ystävien kanssa. Mukaan lähtee erään ystävättären sinkku veli, jonka kanssa on joskus vuosia sitten ollut pientä silmäpeliä ja suutelua, joka ei mennyt sen pitemmälle. Tällä kertaa ilmeisesti menee.... Sillä kun törmäsin tähän veljeen, hän (komeuden ja positiivisen asenteen lisäksi) oli innoissaan ja kehoitti ottamaan tanssikengät mukaan :-)

Kysymys kuulukin miten ex-mies selviää tästä? Onko kenelläkään kokemusta miten masentunut ja asiansa sössinyt ihminen pääsee jaloilleen? Mitä minun tulisi tehdä? Vetäytyä täysin hänen elämästään (koska se oli hänen nimenomainen toiveensa: jättää hänet rauhaan)? Pysyä ystävänä (joka salaa oman onnensa)? Vai pitäisikö esittää surullista ja murtunutta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat moisen mulkvistin selvitä ihan itse. Siinäpähän oppii elämästä jotain.

Vierailija
2/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kohtelun jälkeen et kyllä uhraa enää ajatustakaan moiseen. Ymmärryksellä, huolenpidolla ja auttamisellakin on rajansa. Move on!

Ja melko varmasti on vielä sun oven takana vinkumassa. Säälittävä reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattasi tehdä tähän väliin se kertomuksen yhteinen lapsi.

Vierailija
4/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla. Ei ex voi auttaa masentunutta, vaikka miten haluaisit, miehellekin parempi jättää entinen taakse.

Vierailija
5/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tollaselle miehelle mitään velkaa! Jatka siis elämääsi. Jos huoli on ihan hirveä, soita jollekin miehen ystävälle tai perheenjäsenelle ja kehoita vähän katsomaan miehen perään. Sinun tehtäväsi se ei kuitenkaan ole.

Sun ei täydy esittää mitään. Jatkat elämääsi ja ollessasi onnellinen, saat sen myös näyttää! Nauti laskettelulomastasi -olet sen ansainnut!

Vierailija
6/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan kuljettaja näkee miehesi. .....

Vierailija
7/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tää menee niin et ap suree hetken ja sitten jatkaa elämäänsä, löytää uusia onnen aiheita ja kohta kaikki on hyvin. Mies pitää radiohiljaisuutta muutaman kuukauden ja kohta kelattuaan alkaa elämän valttikortit viestit ja puhelut, ap oli hänen elämänsä nainen ja tahtoo kaiken ennalleen ja vielä paremmin. Siihen ei kannata lähteä, miehellä pitää vain taas olla joku. Ap, jatka elämääsi. Parisuhde ei ole hoivasuhde.

Vierailija
8/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos kannustavista viesteistä, jotka tukee omiakin ajatuksiani.

Juu ja tämä "elämän valttikortit" vaihekin on hänen kanssaan läpikäytynä jo pari vuotta sitten, että siihen en enää lähde. Enkä "puhtaalta pöydältä" projektiin.

Kiinnostaisi kuitenkin kuulla tosielämän kokemuksia, miten masentunut selviää eteenpäin? Kun kaikki ovat kaikonneet hänen ympäriltään. 

Järkevintä tietysti olisi katkaista kaikki yhteydenpito ja esittää, ettei yhtään välitä. Mutta se tuskin auttaa häntä?

Vierailija
9/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun ongelmas ? Aikuinen ihminen on ilmeisesti selvin sanoin käskenyt sinua jättämään hänet rauhaan. Se on tehtävänanto , joka vapauttaa sinut KAIKESTA VASTUUSTA häntä kohtaan ! Joten anna olla !

Olette te naiset ihmeellisiä. Mitä sitä enää täällä vatvomaan ?

Kun käsky käy niin silloin lähdetään taakse vilkuilematta. Mitä miehelle tapahtuu , ei todellakaan ole enää sinun ongelmasi !

Teet kaikille palveluksen -ja siis eteenkin itsellesi- kun siirryt elämässäsi eteenpäin !

Vierailija
10/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet roikkunut miehessä noinkin kauan?? Omituista touhua, mutta anna nyt jo hyvä ihminen olla kun hän on syönyt jo pois ajanut ihan suullisestikin...

Vierailija
11/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos miehen nimenomainen toive on, että jätät hänet rauhaan, niin mitä kohtaa siitä et ymmärtänyt?

Vierailija
12/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli masentunut tai ei, hän on aikuinen ihminen ja vastuussa itsestään, ei ole sinun tehtävä murehtia miten hän pärjää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi