Vaalensin hiukset, nyt on sitten KELTAINEN pää. ARGGGHHH!!!!
vaalensin schwartzkophin 10.1 värillä, mikä piti olla vaalea väri, ja nyt on KELTAINEN KOKO PÄÄ. Ihan järkyttävä, niiiin paha että on pakko ostaa taas uusi väri ja vaalentaa tämä kusenkeltainen pois! Oliko tämä tarkoituskin, että saadaan enemmän myyntiä? Ei tällä voi mennä ihmisten ilmoille, ja taas kemikaalikuormitus kasvaa!
Oma väri vaaleanruskea, latvoissa Lorealin 10.1 eli sama mutta se oli oikeasti vaalea.Nyt hiukset pilalla. Oliko joku järki tässä? Ihan tahallinen temppu teiltä!!
Kommentit (19)
Hehhehhhhehhhehhhhheeeeee... Miksi te hölömöt leikitte hiuksillanne.
Osta hopea shampoota se poistaa hiuksista keltaisuuden ja vaaleassa hiusväri boxissa pitäisi olla hoitoaine joka häivyttää keltaisuutta hiuksista
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaaa
ei sin' nyt niin paljon osaamista tarvita. Laitetaan aine päähän ja pestään pois.
Mutta jos väri on tahallaan keltainen kun purkissa lukee LIGHT COOL BLONDE, niin ei se kyllä kusenkeltaista tarkoita misssään kielessä!
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaaa
ei sin' nyt niin paljon osaamista tarvita. Laitetaan aine päähän ja pestään pois.
Mutta jos väri on tahallaan keltainen kun purkissa lukee LIGHT COOL BLONDE, niin ei se kyllä kusenkeltaista tarkoita misssään kielessä!
Ne Lorealin värit on menny ihan huonoksi. Ennen se 10.2 oli hyvä mutta nykyään tulee silloin kellertävä. Se töhnäkin oli ennen lilaa, nyt valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Osta hopea shampoota se poistaa hiuksista keltaisuuden ja vaaleassa hiusväri boxissa pitäisi olla hoitoaine joka häivyttää keltaisuutta hiuksista
en osta. OOn tuota sontaa kuullu aiemminkin että kampaajat saisi myytyyä kalliiita tuotteitaan kaikille kosmetiikkajättien uhreille. Sillä hopeashamoooolla ei tee mitään. Vai että shampooo poistaa kestovärin? just.....
Osta hopeashamooo ja laita puoleks tunniks kuiviin/hieman kosteihin hiuksiin nii et koko pää on violetti. Sit peset ja tulos on valkonen/viileä blondi
Miksette hyvät ihmiset värjää kampaajalla kun kotona lopputulos on lähes aina huono.
Ja ei voi edes sanoa että kampaajalla käynti olisi kalliimpaa, nytkin joudut ostamaan ties kuinka monta väripakettia, hopeashampoota jne..
Ihan normaalia. Sävytät sen keltaisuuden pois. Älä blondaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Ne Lorealin värit on menny ihan huonoksi. Ennen se 10.2 oli hyvä mutta nykyään tulee silloin kellertävä. Se töhnäkin oli ennen lilaa, nyt valkoista.
schwartzkophin siis, ei Lorealin. Sorry
Jep, mulla menee AINA myös hiukset keltaiseksi, mutta tosiaan sitten joko hopeashampoolla pesen kylmän vaaleaksi sävytteellä, joka on platinum tai kylmän vaalea. sillä saa tosi kivan lopputuloksen :)
Kumma juttu, mulle kävi eilen samoin kun juurikasvua vaalensin. Olen tyyliin 6 vuotta vaalentanut itse eikä koskaan ennen käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksette hyvät ihmiset värjää kampaajalla kun kotona lopputulos on lähes aina huono.
Ja ei voi edes sanoa että kampaajalla käynti olisi kalliimpaa, nytkin joudut ostamaan ties kuinka monta väripakettia, hopeashampoota jne..
hmmm...niin miksiköhän? siksi kun ei ole varaa johonkin ihan naurettaviin summiin, paljonko lie on nykyään jo pitkien hiusten värjäys? Varmaan 100 euroa.
13 vielä, tarkistin pakkauksesta että mulla oli vissiin toi sama väri. Ilmeisesti se sitten on vaan sitä itseään :(
Voiko vaalentaa ilman vetysuperoksidia? Kysyy tietämätön.
Millä värillä voi vaalentaa ilman että tukka menee pilalle ja haurastuu ja katkeilee?
Vierailija kirjoitti:
Millä värillä voi vaalentaa ilman että tukka menee pilalle ja haurastuu ja katkeilee?
Varmaan riippuu oman hiuksen laadusta ja siitä millasia hoitoaineita käyttää. Yleensä hius on vasta siinä vaiheessa oikein kovilla jos pitää useampi vaalennus tehdä.
Hopeanvaalealla värillä saa keltaisen pois.
Et vaan osaaa