Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekstailee ja kyselee kuulumisia?

Vierailija
11.03.2017 |

Toimiiko ne noin ihan kaveripohjalta? Vai voiko olla muutakin?
Aika harvakseltaan viestii. Mutta kuuri kun luulen unohtaneeni sen, niin laittaa viestiä ja sitten mun tulee ikävä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä tekstaileeko ja kyseleekö, vai miksi käytät otsikossa kysymysmerkkiä?

Vierailija
2/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestii harvoin, luultavasti ihan kaveripohjalla tai sitten se on joku mulkku, joka pitää ympärillään naisia ikään kuin "varalla". Näitäkin on tullut vastaan, eli viestittelevät säännöllisesti kunnes löytävät tyttöystävän, ja sitten alkavat taas ottamaan yhteyttä kun eroavat.

Jos mies viestittelee päivittäin tai muuten todella usein, (ettekä ole jo valmiiksi sydänystäviä)niin voisin sanoa 99% varmuudella että pitää sinusta muunakin kuin kaverina. Harvat miehet käyttävät aikaa naiseen joka ei viehätä fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä tekstaileeko ja kyseleekö, vai miksi käytät otsikossa kysymysmerkkiä?

Ihan huvikseen. Aurinkoa sullekin!

Vierailija
4/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestii harvoin, luultavasti ihan kaveripohjalla tai sitten se on joku mulkku, joka pitää ympärillään naisia ikään kuin "varalla". Näitäkin on tullut vastaan, eli viestittelevät säännöllisesti kunnes löytävät tyttöystävän, ja sitten alkavat taas ottamaan yhteyttä kun eroavat.

Jos mies viestittelee päivittäin tai muuten todella usein, (ettekä ole jo valmiiksi sydänystäviä)niin voisin sanoa 99% varmuudella että pitää sinusta muunakin kuin kaverina. Harvat miehet käyttävät aikaa naiseen joka ei viehätä fyysisesti.

Ei tekstaile usein.. eli taidan olla kaveri tai  varakinkku :o

Vierailija
5/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kaverimies laittaa sen mitä kuuluu -viestin kun hänellä on asiaa...Vähän kai tunnustelee sopiiko ottaa yhteyksiä. Viimeksi kyseli kun oli pitkästä aikaa maisemissa ja varsinainen asia oli että ehtisitkös lähteä baarikierrokselle joku vkl.

Ei kai miehet hirveesti viestittele ihan vaan ollakseen sosiaalisia, ei ainakaan mun tuttavapiirissä.