Onko täällä muita juuri eronneita?
Siis pitkistä parisuhteista eikä mitään muutaman kuukauden seurusteluista. Itse eronnut 15 v avioliiton jälkeen. Oli pitkän harkinnan tulos ja yhteinen päätös.
Kommentit (8)
On, mun mies jätti mut pari viikkoo sitten 22 vuoden jälkeen. Oon järkyttynyt mutta parempaan päin jo. Meillä oli pajon hyvää ja vaikeuksien ajattelin kuuluvan normaaliin avioliittoon. Mutta miehelle ne oli liikaa. Asutaan jo työkuvioiden vuoksi eri asunnoissa joten käytännön asiat hoituu helposti, mutta vielä kuukausi sitten mies oli muuttamassa tähän, joten selkäänpuukotuksena oon kokenut tän.
Eroamassa. Asun kaverien vierashuoneissa ja hotelleissa asuntoa odotellessa. En siedä miestä silmissäni vaikka voisin vielä asua yhteisessä asunnossa.
19 yhteisen vuoden jälkeen ero tuli vuoden vaihteessa, miehen haluamana. Kamalaa on ollut, ehkä nyt vihdoin hivenen parempi. Vaikeaa on. Kaikki muuttui hetkessä.
Ap voisi kirjoittaa lisää kun kerran avaa keskustelun aiheesta
Mies jätti minut vuodenvaihteessa kahdeksan vuoden suhteen jälkeen, ehdittiin siitä olla kuusi vuotta naimisissa. Yhteiselomme ei kuulemma olekaan sitä, mitä hän haluaa elämältään, vaan hän haluaa tulla ja mennä vapaasti.
Omapa on häpeänsä, minä nimittäin olen nyt löytänyt uuden paljon ihanemman miehen, ja asunkin jo hänen kanssaan yhdessä. Eläkööt ex-mieheni sitten vaikka yksin loppuelämänsä, jos ei rakkauteni hänelle kelvanutkaan. (Exä siis moneen otteeseen kehui meidän liittoamme ja sanoi sen kestävän ikuisuuksiin asti.)
Voi meitä on paaaljon. Ollaan rohkeita, muista se. Säälin tänä päivänä niitä jotka jää huonoon suhteeseen ja voivat huonosti, koska meillä on vain yksi elämä ja on jokaisen oikeus voida hyvin. Ennen kun päätös tehty on vaikeinta. Sitten helpottuu. Pikkuhiljaa. Ja tottakai tulee niitä yksinäisiä iltoja, ja kaipuuhetkiä. Koska on paljon muistoja. Erosin syyskuussa, 18v suhde takana, yksi yhteinen 12v lapsi. Hän on viikko-viikko nyt. Sujuu hyvin, voin hyvin. Elään. X mies on hyvä mies, kiltti ja ihana isä. Mutta se rakkaus, oltiin vain ystäviä, ei läheisyyttä. Asun vuokraasunnossa. Hän jäi taloon, tuntuu oudolta käydä siellä, mun mutta ei kuitenkaan enää. Onko teillä lapsia? Hyvin alkaa sujumaan.....kevätkin tulossa:)