Olen sanaton tämän tilanteen edessä. Akkapentu.
On outoa kun ko. blogistia edes analysoidaan täällä. Normaalissa elämässä tietyissä tilanteissa hänenlaiselleen vain kerrottaisiin, että näin ei toimita ja tällainen käytös ei ole mitenkään OK, sinun tulisi muistaa hygienia ja muiden kunnioittaminen jne. Hän häiritsee merkittävästi muiden elämää ja jos hän ei sitä ymmärrä itse, niin onneksi on monia tapoja blokata ihminen häirinnän vuoksi. Mutta sairaudestaan ymmärtämätön ei sitä joskus osaa - kuinka ei sitten voi osata tämä ulkomaailmakin ymmärtää samaa, sairaudentunnottomuutta?
En voi jotenkin sitäkään tajuta, että AV:lla tosissaan keskustellaan hänestä verraten normaalin ihmisen arviointikykyyn. Hänellä on sairaus tai useitakin (mt) ja hän elää sen kanssa, toivottavasti tukea saaden. Mutta on aika sairasta ja inhottavaa jos todella tästä ihmisestä on tehtävä lukuisia keskusteluja naureskeluineen ja vihapuheineen. Ei naurata, ei vihastuta. Hän puhuu omaa kieltään omine dg:ineen ja jokainen normiälyinen sen ymmärtää.
Pelkäisin itsekin joutua hampaisiinsa. Mutta miksi on jätetty näin avohoitoon ja heitteille? Auttaisipa joku häntä.
Kommentit (5)
Voi vittu. Se Akkapentu on EDELLEEN KISSA!
Miksi asia kiinnostaa sua niin paljon? 🤔
Rupea sinä Hennalle kaveriksi, jos asia vaivaa sinua niin kovin. Seuraavaksi voitkin tulla raportoimaan ystävyytenne sujumisesta tänne av:lle.
Aloittajalla näyttää olevan pakkomielle ja häiritsee kyseisen ihmisen elämää ihan itse varmaan. Nettikiusaaminen on rikos sekin.
Vastataan sitten itse. Koska väsyneet ihmiset? Koska ei muuta? Koska "onneksi en sentään itse noin hullu ole tai tule olemaan"?
Minä ainakin ajattelin noin kun luin ekan kerran kyseisen AV-ikuisuusaiheen perkeleen blogia 38h sitten. Juu, hän on kipeä. Mutta ihan tosissaan en voi uskoa, että ns. normaalit ihmiset aivan tosissaan kommentoivat näitä hänen kertomuksiaan KUIN VERTAISTENSA PUHEITA?
On täytekakkua, Karitsan hääateriaa, esirukousta sille tuntemattomalle, SUUURRRRRTTAAA ONNNEEAA KUN OLEN TASAVERTAINEN JA AIVAN KUIN MUUT JA OLEN RAKASTETTU JA PALJON VIELÄ NÄITÄ SITTEN: 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😘😘😘😘😘😙😙😙😙😙😙😙💟💗💟💗💟💗💟💗💖💖💖💓💓
Hän ei ole ts. mitenkään terve niin antakaa jo olla. Rasittava ja sairas kyllä, mutta onko siinä enempää nyt analysoitavaa ja kiinnostavaa? Jättäkää niiden huoleksi kenen on jos mitään tavallisia ihmisiä olette. Varmaan rankkaa perheellä jo muutenkin.