Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 6 ja verta seksin jälkeen. Kokemuksia kellään?

:(
10.03.2017 |

Juu elikkäs viikkoja kasassa tasan 6 ja äsken seksin jälkeen tuli verta.

Haalean väristä, mutta kummikin..

Tuli myös pari pientä verihyytymää.

Mulle iskee paniikki. Takana jo 2 keskenmenoa ja nyt pelottaa että kesken menee tämäki :(

Onko kellään mitään hyviä kokemuksia tälläsestä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla vähän tuli juurikin alkuraskaudessa, sellaista haaleaa. Limakalvot herkemmässä tilassa vain :-)

Kerran tuli yksi aamu verta ihan muuten vain ja reilummin, silloin kävin lääkärissä eikä vuotoa enää eikä syytä löytynyt. Silloin oli ehkä rv 13 tms.

Nyt rv 33 ja kaikki mennyt koko ajan hyvin :-)

Vierailija
2/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huojentava vastaus. Jos se mullaki jatkuisi yhtä onnellisesti ja kaikkea hyvää loppuodotukseen sulle!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli rv 16 seksin jälkeen ihan kunnolla verta. Kävin sairaalassa ultrassa ja kaikki olikin hyvin, raskaana ollessa limakalvot vaan ovat niin ohuet että verenvuotoa tulee helposti.

Toivottavasti sinullakin harmitonta vuotoa.

Vierailija
4/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana kolme onnellisesti synnytykseen päättynyttä raskautta. Kaikissa tullut aika reippaastikin verta alkuraskaudessa, vkot 8-10. Joka raskaudessa kävin varmuudeksi gynekologilla, syynä kohdunsuun paksuuntuneet ja "verevät" limakalvot. Voivat vähän vuotaa nim. om. seksin jälkeen. Ei siis välttämättä merkki mistään huolestuttavasta.

Vierailija
5/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää rv 6 harrastaa seksiä jos takana vankka keskenmenohistoria ja pelottaa?!?!

Vierailija
6/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös alkuraskaudesta tuli hieman verta just yhdynnän jälkeen. Säikähdin kauheasti mutta loppui nopeasti ja tuli vain vähän.

Vierailija
7/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa samoilla viikoilla tuli verta. Olin illan rauhallisesti. Neuvolassa sanoivat, että luultavasti normaalia vuotoa. Ei ollut kipuja. Yliaikaiseksi meni tuo raskaus.

Vierailija
8/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli vastaavassa vaiheessa ihan lorisemalla verta eikä mennyt kesken. Haalea vuoto viittaa minusta normaaliin limakalvoärsytykseen.

Vierailija
9/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten säikäytti ne hyytymät..

Ap

Vierailija
10/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää rv 6 harrastaa seksiä jos takana vankka keskenmenohistoria ja pelottaa?!?!

Samaa mieltä, vaikka tämä heti teilataan sillä että jos tulee keskenmeno niin tulisi muutenkin. Joo, ehkä, mutta pitkän odotuksen jälkeen en itse ottaisi riskiä.

Vierailija
11/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa, että jos niin ikävästi käviskin, että menisi kesken niin seksistä se ei johdu vaan olisi mennyt muutenkin. Sitä ei voi tuollaisilla asioilla aiheuttaa tai toisaalta estää.

Hyvää odotusaikaa sinullekin!

Vierailija
12/12 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeat hyytymät kyllä viittaisivat noilla viikoilla keskeytymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi