Tässä julkkis naisia , joiden kauneuden hehkutusta en I K I N Ä ole ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään
Nicole Richie ,
Rosie Huntington whiteley ,
Rose Mac Gowan , keira Knigtley, Natalie POrtman ,Cindy Crawford, Alyssa Milano ,Oprah , Sophia Loran , Christina Ricci , Nadja Björlin,Rihanna, Ines Riveiro, Aishwaya Rai bachan, Adirana Lima , Ellen pompeo . Miley Cyrus , Stella McCrtney , Courtney Stodden, Isla Fischer , Ariana Grande , Diana Ross,Diane Kruger , Emily Ratawkoski, Susanna Koski , Elisha Dushku. Elisha Cuthbert, Monica Bellucci , Nicole Shersizener, Nicole Kidman , Vivienne westwood , Pibasha Basu , Minnie driver, Julia Stiles, Naomi Whats,Naiomi Campell, Loreen, Eini, Vera Jordamova, Anna Aubreu , Sanni, Sofia Verghara, Jennifer aniston, Jessica biel, Jessica simpson,Jnnifer Love hewitt, courtney Love, Laura Pausini , MonaLisa, Linda evangelista, Alessanda amboriso,
Helen Hunt, helene christensen, Geena davis, marienne sernheholt, gimmelin ushma, natasha kampuch, Natalia vodianova ja jessica Biel
Kommentit (60)
Natalia Portmanin ei kuuluisi olla tuolla listalla ❤
Olenkohan ihan juntti kun listalla oli todella paljon nimiä jotka eivät sanoneet mulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala! Miten tiedät noin monen julkkiksen nimen?
no eihän se tiedäkään! Adirana Lima, Nicole Shersizener, Naiomi Campell, Alessanda amboriso and many more! XDD
Minusta tuo Pussycat Dollsien Nicole näyttää transvestiitiltä, on aina näyttänyt :D Ne kaikki muut tytöt olivat paljon paremman näköisiä, mutta pelkästään tuota keulahahmoa hehkutettiin aina. On toki hiton hyvä laulamaan, sillä onhan hänellä klassisen laulajan koulutus.
Eihän italolaulajatar Laura Pausinikaan ole ollut kans.väl julkisuudessa varmaan yli 15 vuoteen? Kukaan ei enää tiedä miltä hän näyttää tänä päivänä :D
En taas ymmärrä jotain Kardashiani&Jennereiden hehkuttamista.
Vain yksi heistä on pitkä, hoikka ja kaunis kasvoistaan, se mallina menestynyt Kendalla joka ei näytä siltä että olisi ravannut jatkuvasti kauneuskirurgeilla ja taitaa olla ainoa niistä jota ei meikata ja kammata joka päivä ison tiimin toimesta vain kaupassa käyntiä varten.
Suurin osa heistä on persjalkoja, joilta otettu rasvaa vääristä paikoista kuten vyötäröstä ja tykitetty sitä oikeisiin paikkoihin eli bebastoihin ja huuliin. Nuorimman siskon äärimmilleen täytetyt huulet näyttää siltä että ne pamahtavat hetkenä minä hyvänsä ja täytetty takapuolensa näytti jossain vaiheessa siltä että toisesta pakarasta lähtenyt ilmat pihalle.
ap:n lista on suorastaan bipolaarinen. Siinä on naisia, jotka ihan kiistatta ovat hyvin, hyvin kauniita. Siinä on myös naisia joita en koskaan ole kenenkään kuullut hehkuttavan kauniiksi (mutta ehkä ap sitten on).
Ketkä täällä oikein kirjoittelee? Onko palstan haukkujilla vaan huono itsetunto, vai voitteko laittaa kommenttinne oheen kuvan omasta pärstästänne, jos muut on kerta niin rumia? Mielestäni lähes jokainen tyttö/nainen on ainakin jollakin piirteellään kaunis, mitä nyt noita mainittuja googlasin niin ei siellä ketään emärumaa löytynyt. Muistan joskus itse arvostelleeni mun senaikaista rinnakkaisluokkalaista ala-asteella, mutta oon tajunnu että se oli mun katkeruutta kun en itse tykännyt mun ulkonäöstä. Nyt kun itsensä kauniiksi kokee, niin pitää muitakin kauniina. Joten mikä on syy että porukka tänne nimiä listaa? Ihan pelkkää ajankuluako?
Mites ap. Oletko tyytyväinen elämääsi? Ihan vain tuota ajankäyttöäsi mietin...
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä oikein kirjoittelee? Onko palstan haukkujilla vaan huono itsetunto, vai voitteko laittaa kommenttinne oheen kuvan omasta pärstästänne, jos muut on kerta niin rumia? Mielestäni lähes jokainen tyttö/nainen on ainakin jollakin piirteellään kaunis, mitä nyt noita mainittuja googlasin niin ei siellä ketään emärumaa löytynyt. Muistan joskus itse arvostelleeni mun senaikaista rinnakkaisluokkalaista ala-asteella, mutta oon tajunnu että se oli mun katkeruutta kun en itse tykännyt mun ulkonäöstä. Nyt kun itsensä kauniiksi kokee, niin pitää muitakin kauniina. Joten mikä on syy että porukka tänne nimiä listaa? Ihan pelkkää ajankuluako?
Tuohonhan se taitaa kieteytyä suurimmaksi osaksi. Eihän kukaan koskaan myönnä olevansa kateellinen kenellekään, mutta kyllä tuollainen listaaminen on vähän.... outoa.
Vierailija kirjoitti:
Nicole Richie ,
Rosie Huntington whiteley ,
Rose Mac Gowan , keira Knigtley, Natalie POrtman ,Cindy Crawford, Alyssa Milano ,Oprah , Sophia Loran , Christina Ricci , Nadja Björlin,Rihanna, Ines Riveiro, Aishwaya Rai bachan, Adirana Lima , Ellen pompeo . Miley Cyrus , Stella McCrtney , Courtney Stodden, Isla Fischer , Ariana Grande , Diana Ross,Diane Kruger , Emily Ratawkoski, Susanna Koski , Elisha Dushku. Elisha Cuthbert, Monica Bellucci , Nicole Shersizener, Nicole Kidman , Vivienne westwood , Pibasha Basu , Minnie driver, Julia Stiles, Naomi Whats,Naiomi Campell, Loreen, Eini, Vera Jordamova, Anna Aubreu , Sanni, Sofia Verghara, Jennifer aniston, Jessica biel, Jessica simpson,Jnnifer Love hewitt, courtney Love, Laura Pausini , MonaLisa, Linda evangelista, Alessanda amboriso,
Helen Hunt, helene christensen, Geena davis, marienne sernheholt, gimmelin ushma, natasha kampuch, Natalia vodianova ja jessica Biel
Aivan, Bipasha Basu, suuret kauriinsilmät, täydellinen iho ja kasvojen luusto, upeat hiukset, just just sun mielestä todella ruma varmaan.
http://www.deccanchronicle.com/150504/entertainment-bollywood/article/b…
Ja entinen Miss Maailma Aishwarya Rai, täydellinen iho, upeat silmät, tyttömäiset kasvonpiirteet --- just joo, ei ole kaunista nähnytkään, niinkö?
Opettelisit edes kirjoittamaan saatana nimet oikeen
Monica Belluci, ruma kuin aidanseiväs, niinkös?
Surffailija kirjoitti:
"Amerikan Anita" Anita Rinconin hehkutusta en ole ymmärtänyt sori nyt vaan hänelle. www.mtv.fi/amerikananita
Järkyttävää peukutusta ja koko ketju. "Sori nyt vaan"? Eli "ei millään pahalla". Toinen kertoo sydänverellä koulukiusaamisestaan ohjelmassaan ja täällä jatketaan. Mikä teitä vaivaa?
Itse sarjaa en pystynyt katsomaan loppuun, dramatisointi ei oikein mennyt läpi, mutta Anita vaikutti mukavalta. Ole itsesi ja tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Listalta puuttuvat Jenni Vartiainen ja Janna Hurmerinta. Ja siellä on aivan turhaan Anna Abreu, Suomen kaunein nainen.
kyllä vartiainen on kauniinpi kun abreu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listalta puuttuvat Jenni Vartiainen ja Janna Hurmerinta. Ja siellä on aivan turhaan Anna Abreu, Suomen kaunein nainen.
kyllä vartiainen on kauniinpi kun abreu :)
Ei ole! Hanki rillit sokea aivokääpiö.
Ap:n listalla oli paljon kauniita naisia. Itse en ymmärrä Reese Witherspoonin hehkutusta (ruma, suippo leuka) enkä Julia Robertsin hehkutusta (suuren suuri suu).
Kirjoitusvirheitä, isoja kirjaimia puuttuu, seinä tekstiä, katkeran ihmisen ulinaa... Juu, en lukenut kuin muutaman ensimmäisen nimen ja luovutin. Yrittäisit edes kirjoittaa oikein.